Hlavní navigace

Vánoční lákadla stavebních spořitelen

6. 11. 2001
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Ani závěr letošního roku není výjimkou v přetahování stavebních spořitelen o ziskuchtivého klienta. Auta, kola, sekačky na trávu, ale i boty, cédéčka a hrníčky přesvědčují o tom, že právě tahle spořitelna je ta nejlepší. Vyberete si?

Na konec roku soustřeďují stavební spořitelny nejvíce pozornosti. Závěr roku a s ním spojený výpočet státní podpory totiž umožňuje vyvolat naléhavou představu něčeho akutního, co nelze propásnout. Něco na tom bude – pokud uzavřete smlouvu o stavebním spoření do konce roku a pokud na ni uložíte potřebnou sumu peněz, můžete se radovat z jedné státní podpory navíc až budete případně za pět let své stavební spoření rušit.

Jak je jejich dobrým zvykem, stavební spořitelny dohromady namíchaly pestrý koktejl lákadel. Některé nabízejí zpříjemnění pro každého, jiné pro šťastné výherce losovacích soutěží, jiné podporují kreativitu svých klientů. Takže popořadě a pěkně podle abecedy:

Českomoravská stavební spořitelna nechává přivydělat rodiče, kteří na svého nezletilého potomka uzavřou novou smlouvu o stavebním spoření do 30. 11. 2001. Sami ovšem musí být jejími klienty, nebo se jimi musí stát nejpozději do 7. 12. 2001. Cílové částky smluv dítěte i rodiče musí být minimálně 160 000 Kč a do 7. 12. 2001 musí být na obou smlouvách vloženo nejméně 3 000 Kč, o zaplacení poplatku za uzavření smlouvy ani nemluvě. Za to, že rodič Lišce upíše své dítě a své finance, mu spořitelna připíše tzv. Rodinnou prémii 800 Kč.

Pokud uzavřete smlouvu u Hypo stavební spořitelny do 31. 12. 2001, získáte 10 % slevu na veškeré zboží v síti prodejen Mountfield, vkladní knížku Mountfield s počátečním vkladem 1 000 Kč a navrch kulaťoučké CD s vánočními koledami.

Raiffeisen stavební spořitelna věnuje reklamní dárek rodinným příslušníkům svých klientů, pokud si u ní do konce roku uzavřou vlastní smlouvu na minimální cílovou částku 160 000 Kč, zaplatí za její uzavření a vloží na ni nejméně 2 400 Kč. V rámci dlouhodobého programu spořitelna poskytuje prémie za uzavření následnické smlouvy svým klientům, kteří končí dosavadní spoření – v závislosti na výši cílové částky jim připíše 250 Kč nebo 500 Kč na nově uzavřenou smlouvu.

Stavební spořitelna České spořitelny pod stromeček naděluje 630 jízdních kol. Jak je získat? Šanci máte do 14. 12. 2001. Do té doby je nutné uzavřít smlouvu o stavebním spoření, zaplatit za ni poplatek a vyplnit soutěžní kupon. Každý týden až do 19. 12., kdy proběhne poslední losování, bude vylosováno 90 výherců z těch, kteří v příslušném týdnu uzavřeli svou smlouvu.

U stejné spořitelny pokračuje až do konce roku soutěž o mobilní telefony SUMA 2001 pro klienty narozené po 1. 1. 1972. Každý týden bude vylosován jeden výherce mobilního telefonu z klientů, kteří uzavřeli smlouvu o stavebním spoření a uhradili poplatek za její uzavření, přičemž cílová částka jejich smlouvy není nižší než 100 000 Kč.

Se Všeobecnou stavební spořitelnou Komerční banky můžete soutěžit o čtyři exempláře Škody Fabia. Soutěže se může zúčastnit každý, kdo uzavře smlouvu do 31. 12. 2002. Podmínkou účasti je také zaplacení úhrady za uzavření smlouvy a první splátky. Navíc je nutné úspěšně projít šesti otázkami na anketním lístku, který obdržíte při podpisu smlouvy, a vymyslet nejoriginálnější slogan.

Další atrakcí má být 15 % sleva na boty pro celou rodinu u firmy Baťa. Spořitelna tedy vyměnila džínsovinu z léta (kdy lákala na produkci Levi´s) za vydělávanou kůži a hlavně snížila procentní výhodu při nákupu daného zboží z 25 % na 15 %.

skoleni_15_4

Nejsložitější soutěžní proceduru přichystala Wüstenrot stavební spořitelna. Soutěžící musí do 31. 12. 2001 uzavřít a zaplatit smlouvu o stavbním spoření a odpovědět na tři soutěžní otázky. Ze všech klientů jich do finále postoupí celkem 15, mezi nimiž pak rozhodne rychlost, se kterou zodpoví vědomostní kvíz; odpovědi musí být samozřejmě správné. A odměna? „Jeden za všechny“ dostane Toyotu Yaris.

Tolik, co se týká mimořádných nabídkových akcí stavebních spořitelen. Ještě před tím, než se nějaké definitivně upíšete, nezapomeňte důkladně prozkoumat všechny podmínky jejího stavebního spoření. Ale to snad ani není třeba připomínat.

Mají dárky a soutěže vliv na vaše rozhodování o výběru stavební spořitely?

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, s.r.o. Je absolventem FF UK Praha. Profesně se věnuje marketingu, internetovému prostředí a financím.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).