Myslím, že každý normální zákazník od této banky odešel nejpozději v roce 2017 po jejich majstrštyku s přechodem na nové online bankovnictví, následovaným mnohatýdenní nefunkčností prakticky čehokoliv. Zbývající klientela si zřejmě libuje v nefunkčních službách a okrádat se nechává s masochistickou rozkoší.
Jen poznámka pro objektivitu - k tomu "vše zdarma" prostě musíte mít slušný smartphone, kde lze provozovat mobilní aplikaci jako klíč k podepisování, případně přímo pro mobilní banking.
Při použití SMS ve spojení s klasickým bankovnictvím na počítači to už zdarma nebude...
Mně tohle řešení podepisování naopak spíše přijde jako klad, tak jsem s U-kontem spokojen, ale určitě se najdou lidé, kteří s tím problém mít budou.
S hodnocením "jedno z nejlepších on-line bankovnictví" bych si dovolil nesouhlasit. Chápu, že to je hodnocení subjektivní, ale nějaké výhrady bych našel, mj.:
- dokumenty v elektronickém formátu tam jsou jenom některé, spousta jich chybí
- přehlednost samotná je mizerná, je komplikované cokoliv najít
Srovnávám s AirBank.