Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Ukradli vám platební kartu? od petrmm@atlas.cz - Proč vždy Vaše články přicházejí o několik měsíců...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 9. 2001 12:29

    petrmm@atlas.cz (neregistrovaný)

    Proč vždy Vaše články přicházejí o několik měsíců později než na Peníze.cz.
    slečna Kařízková má lepší články a Vy jen kopírujete.

  • 25. 9. 2001 13:14

    Jan Hubáček (neregistrovaný)

    Mně naopak tenhle článek přišel velmi zajímavý, protože přináší komplexní přehled, jak to která banka má. Proč by mělo vadit, že se už o téhle věci psalo o několik měsíců dřív někde jinde? Informace o zablokování karet jsou aktuální v podstatě pořád, takže...?

    Díky za takové články a nenechte se otrávit, podobní chytráci jsou v diskusích všude.

  • 25. 9. 2001 22:27

    BlaBla (neregistrovaný)

    Komplexni prehled, cha, cha. Pro komplexni prehled by IMHO musel byt takovyto clanek cca. 3x az 4x delsi. Nektera tvrzeni v clanku uvedena jsou doslovne spravne napr. blokaci je ZPRAVIDLA nutno potvrdit nasledujici den na pobocce ALE ono zpravidla plati pro ktere banky??? a jak se zachovat v zahranici; anebo na ktere cislo volat ze zahranici, zelena cisla odtud nefunguji a takovychto jemnustek je v clanku vice - na to vsak prijdete az v okamziku kdy se do blokace pod tihou ztraty pristupu k penezum, v cizim prostredi, otreseni po kradezi pustite, joj to si mozna uzijete srandy :) To pak neni reklama v televizi Svet se meni a my s nim nebo Do banky jiz nechodim nebo ...

    Toto je jedna cast mych pripominek k textu, rekneme toto bylo k diskuzi zda rozsah clanku umoznoval postihnout tyto slovicka. Co mi vsak vice vadi je fakt, ze zde nejsou uvedeny okolnosti "spoluucasti". Zde pak muze byt klient neprijemne prekvapen jak se jednotlive banky lisi - od okamziku nahlaseni az do skoro dvou dnu.

    S pozdravem
    Radek

    PS. Nedavno jsem provadel blokaci a stoplistaci 4 karet, nejake drobne zkusenosti tedy mam :(

  • 26. 9. 2001 22:05

    Petr Zámečník (neregistrovaný)

    Máte pravdu, že kompletní přehled by vydal na mnohastránkovou studii (vedle telefonních čísel pro blokaci ze zahraničí, kterou automaticky sdělila pouze jediná banka, jsou zde další otázky, jako je například náhradní vydání karty, zajištění hotovosti v případě ztráty, další nabízené služby nebo Vámi uváděná spoluúčast a další, nemluvě o ověření a testování služeb).

    V každém případě budeme rádi, podělíte-li se o Vaši zkušenost s blokací karet s ostatními čtenáři Měšce v nové rubrice "zlámaná grešle" (podrobnosti v zítřejším článku - Podepsali jste se správně na občanský průkaz?).

  • 25. 9. 2001 13:28

    Petr Zámečník (neregistrovaný)

    Dovolím si nejprve nesouhlasit s Vaším tvrzením, že naše články přicházejí vždy o několik měsíců později než na serveru naší konkurence. Nerad bych se ale o konkurenci více vyjadřoval, to mi nepřísluší, proto to též dělat nebudu.

    Na základě Vašeho obvinění jsem si zjistil, jaké články slečna Kařízková publikovala. Nevím, zda jsou lepší, protože jsem je nečetl, a posouzení mohu nechat jen na čtenářích. Váš názor přijímám jako námět ke zlepšení.

    Nemohu však přejít bez povšimnutí Vaše nařčení, že články kopíruji. Samozřejmě, při vkládání do redakčního systému užívám vymožeností operačního systému ke kopírování a vložení textu, ale pouze textu vlastního či s uvedením zdroje a citace.

    Slečna Kořínková se zabývala (a pravděpodobně i nadále zabývá) mimo jiné tématem, o kterém pojednává můj poslední článek. Tím shoda končí, je mi líto.

    Nebudu Vás žádat o omluvu za křivé obvinění. Pokud jste slušný člověk, omluvíte se bez žádosti, a pokud nejste, neomluvíte se stejně. V každém případě Vám ale děkuji za výtku k článku, je pro mne důvodem k zamyšlení a k zvýšení úsilí na zkvalitňování informací, podávaných čtenářům.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).