S potěšením vidím, jak kdysi nejlepší banka na trhu, průkopnice nízkonákladových účtů mBank, jde do kytek.
Poslední dva roky vymýšleli Bolek a Lolek jeden hovězí nápad za druhým a když zavedli nové internetové bankovnictví, ve kterém se ani čuně nevyzná, tak klientům zcela evidentně došla trpělivost.
Managoři v mBank ovšem zapomněli, že jejich klientelu tvoří flexibilní lidé, kteří už dříve našli odvahu "hlasovat nohama" a odejít od velkých nenažraných molochů. Klienti mBank jsou přesně ti, kteří se nebojí zvednout kotvy a jít jinam.
Jenže mBank se zachovala přesně jako ony velké bankovní molochy a teď se asi diví, že jim klienti utekli - k Fio, k AirBank i jinam.
"Wytajte v kramu unywerzalnym. Co pan szuka, wszetcko mame. Kot packowy, fazole jantarowe, lizaky malinowe, telefon komorkowy amerikanski." :-D