Hlavní navigace

Názor k článku Triky na reklamních zájezdech od anonym - každý obchod je o tom jak vydělat, nikoliv...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 5. 2009 9:00

    anonymní
    každý obchod je o tom jak vydělat, nikoliv o službě lidem. Jen se podívejme, co je v obchodech šuntů, které vám mnohdy nezačnou ani fungovat, v lepším případě nepřežijí původní 6měsíční záruku, o té 2leté ani nemluvě. Ač si to chceme přiznat nebo ne, dochází k zamořování životního prostředí tím, že se věc, která by měla sloužit např. 15 let, po chvíli vyhodí na skládku; za těch 15 let, co by měla vydržet, se pořídí stejná věc např. 8x. Ne vše se dá do mrtě recyklovat a tak po nás potopa a příštím generacím budou některé suroviny chybět. /více na http://www.mesec.cz/clanky/proc-je-na-brezich-vypustene-prehrady-tolik-minci/nazory/ 11. 5. 11:30 uživatel si přál zůstat v anonymitě = já to ale nepsal, jen se s tím názorem plně ztotožňuji./

    nejsem žádný ekolog, ale zamyslel jsem se nad jinými příspěvky tady na Měšci, kdy se reagovalo na současnou kvalitu např. ledniček. Ty vydržely běžně 15-20 let, stály možná 6 tisíc. Dnes stojí ty samé peníze, ale tak dlouho nevydrží. Tudíž si za období původní životnosti musím pořídit 3x nový kousek, jejichž výroba bude asi nejen energeticky náročnější, než co mi sežere ten původní výrobek s 15-20letou životností. Takže ve finále neušetřím já ani ekologie nic.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).