Hlavní navigace

Názor k článku Tradičnímu bankovnictví zvoní hrana, nastupují banky virtuální od Q - Když vezmu klientky České spořitelny, jak jsou...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 10. 2007 18:35

    Q (neregistrovaný)
    Když vezmu klientky České spořitelny, jak jsou neochotni cokoliv změnit (změnit ústav - když ve stávajícím jsou nespokojeni) - to je ukázka konzervatismu. Točit klikou u bankomatu, aby jim vydal jejich peníze. Fronty na přepážkách, málo otevřených přepážek, nevyvážený poměr otevřených a uzavřených přepážek, nevyvážený poměr přepážek, o které je zájem (pokladny) a o které je menší zájem či se jejich činnost dá provést jinými způsoby (bezhotovostní přepážky). Neznalost a neodbornost velké řady nových, mladých prodejců - rychlokvašek. Vnucování mnohdy neatraktivních produktů. Častá nefunkčnost internetového bankovnictví, interních počítačových sítí, bankomatů, kartového centra atd atd. Vysoké poplatky za cokoliv. Jedny z nejvyšších úrokových sazeb u úvěrů, naopak jedny z nejnižších u vkladových produktů. Oškubat klienta tak, aby se cítil, že byl výtečně obsloužen a ještě za své oškubání poděkoval a napříště se vrátil uzavřít opět nějaký "výhodný" produkt.
    O konzervativních škodofkách ani nemluvě.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).