Hlavní navigace

Názor k článku TEST: Moje zdravé finance od České spořitelny od DrVopylecVokurka - ...produkty ČS jsou především pro zákazníky ČS. Lidem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 8. 2016 23:23

    DrVopylecVokurka (neregistrovaný)

    ...produkty ČS jsou především pro zákazníky ČS. Lidem zvenku (ze světa mimo ČS) mohou máloco nabídnout. Tento test to plně dokládá. Tím nechci říkat, že u ČS je vždy a vše špatně. To v žádném případě. ČS když chce tak umí. Problém je, že téměř nikdy nechce, zvlášť pro obyč zákazníka. Konkrétní příklad: v roce 2014 jsem u ČS vzal menší výhodnou hypo v akci (facebooková akce). Podmínky fantastické dali Vám hypo, super sazba a nic od Vás nechtěli, zkrátka nic. Izolovaný produkt, přijdete, sjednáte a funguje. Zuper. Ti kdož znají ČS, ale ví, že tím příběh nekončí. Po půl roce telefonát, jestli můžu přijít na pobočku..ano chtěli mě zařadit do programu BLUE. Nátlak na pobočce od "osobního makléře" brutální. Když nic nezmohl tak pohovor cca 40 min s manažerkou pobočky. Problém ale byl, že BLUE byl pro mě nesmysl, buď jsem konkrétní produkty nepotřeboval (např. běžný účet za prachy[mam zadara], kontokorent[proboha proč?]) nebo byly supernevýhodné oproti mým stávajícím (pojištění, energie, investice). Zkrátka nedokázali mi nabídnout nic co bych jinde neměl levněji, výhodněji. Ale snahu jim tedy upřít nemůžu. Po vyjasnění, že nejsem asi zákazník ze segmentu BLUE (bylo tammatoucí, že jsem měl tu hypo) mě zkoušeli přesměrovat na vyšší segment teď nevim jestli to byl přímo PREMIER, ale nikam jsem nešel ani nevolal. Nicméně od té doby mám klid. Takže tak k ČS.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).