Chápu navýšení pro dorovnání např. pojistné částky v řádech stokorun. Nechápu navýšení 1.960,-měsíčně/23.520,-ročně, když aktuální nabídka nejmenované pojišťovny na poptávku jednotlivce ve stejném rozsahu a stejné vozidlo činí 1.375,-měsičně/16.500,-ročně s DPH. Ale chápu že si tímto někdo lepí něco více nežli jen změnu pojišťovny. A to zde nehovoříme o historické informaci množstevních slev poskytovatelů finančních služeb na množství sjednaných pojistných smluv. Dále zde hovořit o bezkonkurenčně nejdražších službách .... o proti ostatním ...... . .Jen mne tam nejvíce mrzí ta bezmocnost ! Ano, řádně si vždy přečti co podepisuješ, souhlasím. Ale bohužel nejsme všichni právně vzdělaní a po přečtení 10 odstavců (ze třiceti) smluvních podmínek plných paragrafů a odkazů bodu xx k bodu 3xx, bude mít zamotanou hlavu nejeden Ing. Myšlenka : český občan-české auto-vyrobenu v česku-české finanční služby-peníze česku=utopie.
Protože auta na operák škodí víc, než auta ostatní. Auto na operační leasing není moje a tak se k tomu polovina lidí taky chová. Z cizího krev neteče, jak se říká. A tak k tomu pojišťovny taky přistupují. Pokud je auto na operativní leasing, je to pro pojišťovnu větší riziko a podle toho vypadá pojistné. Nelze srovnávat jablka s hruškami. A vězte, že pojišťovny o vás vědí, i co sami netušíte. Obrovská spousta dat a propracované modely. Naštěstí pro klienta není na trhu taková situace jako mezi operátory a pojišťovny si jdou po krku, takže nějaké cenové kartely se nekonají. Třeba se tam taky jednou dostaneme, ale dnes to ještě není.