Hlavní navigace

Názor k článku Tajemná účetní položka od anonym - To jste udělal dobře. Taky jsem od ČS...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 1. 2009 11:01

    anonymní
    To jste udělal dobře.
    Taky jsem od ČS odešel, nicméně mne stále překvapuje brblání lidí ve frontách na dlouhé čekací doby na obsloužení, na drahotu, na neznalost atd. Když někomu řeknu, že může jít, že už se dneska dá vybírat, tak stejně jinam nejde s tím, že jinde to bude stejné. Tak hold dál lidi nadávejte a radujte se z tiskových zpráv, jak spořitelně meziročně vzrostl 2ciferně zisk.
    Je fakt, že určitá část lidí je velice konzervativní a neochotná či neschopná cokoliv změnit. Další část lidí pobočky nutně potřebuje, protože vše se nedá řešit přes net či telefén a další část lidí /zejména na venkově/ nemá možnost kvůli absenci konkurence jít jinam - zvláště pokud vám banka něco zvojtí a musíte se dohadovat osobně v bance, což právě u spořky není nic zvláštního. Je ale s podivem, že spořka jako soukromý subjekt na zvýšený zájem klientů o pobočky reaguje zcela opačně - uzavíráním stávajících a redukcí otevírací doby. To bylo keců, kdo je tady pro koho - jestli banka pro klienta nebo klient pro banku. Dnes je to snad zcela jasné. A otevření 1-2 poboček v nějakém hyper super s přehnanou publicitou nevykompenzuje stovky poboček uzavřených v nedávné době.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).