Souhlasím že nejdůležitější je ozvat se, písemně reklamovat, žádat vysvětlení. Když dostanete nicneříkající typizovanou odpověď, znovu reagujte, argumentujte, formulujte tak, aby spořitelna byla nucena vyhotovit personifikovanou odpověď. Zaměstnejte příslušné úředníky. Vše slušně, suše, s odvoláním na jejich vlastní nedokonale ošetřené smlouvy, čísla odstavců, konkrétní formulace. Nával reklamací musí spořitelna zpracovat a snad si uvědomí, že náklady na obsloužení množsví stěžovatelů, které nelze jednoduše a snadno odbýt, musí z velké části negovat zisk z poplatku "za vedení úrokového zvýhodnění". I loajální nebo otrlý úředník bude znechucen, pokud náplň jeho práce budou tvořit převážně negativní reakce klientů vyjadřující nesouhlas s jednáním jeho zaměstnavatele.
Tlak zákazníků a hlavně široká negativní publicita mohou pohnout ledy - viz poplatky za rušení účtu českých bank nebo nedávný případ Studentská konta u ČS.