Koukám, že Trinity se ke svým stávajícím klientům zachovala s omezením založení nového spořícího účtu značně macešsky... Nutit lidi, kteří mají internetové bankovnictví, aby šli na pobočku jen proto, aby si založili nový účet, je ze strany této banky lumpárna.
No a klienti Trinitybank z Prahy tedy vyšli zcela naprázdno. Nebo si mají zajet na pobočku např. do Plzně, aby jim navýšili úročení účtu?
Tak je mezi námi jeden, co neváhal udělat si kvůli tomu výlet z Prahy do Liberce... Já u nich naopak účet zrušil nehodlám dělat garážové pabance Kašpárka.
Protože v době, kdy jsem si účet zřizoval, jsem netušil, co bude provádět. Je to dostatečně srozumitelné?
Zrejme nejste cilovi klienti :D
Mne novy urok 6,08 sami nabidli.
Asi protoze uz jsem pred casem presunul vsechny penize jinam na vyhodnejsi ucet a chteli me nalakat zpatky.