Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Spolupráce České pošty s AliExpressem nefunguje tak, jak pošta slibovala. Jak si poradit? od gabinak - Dobrý den, ten systém někdy samozřejmě funguje. Není to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 12. 2021 9:44

    gabinak

    Dobrý den,

    ten systém někdy samozřejmě funguje. Není to tak, že by byla zastavena každá zásilka.Ale spousta jich naopak uvízne, existuje řada důvodů, proč se tak mohlo stát a zákazníci ČP neví proč. Tyhle informace přitom měla ČP zveřejňovat s tím, jak slavnostně oznamovala zmíněné spolupráce s těmi tržišti.

    Zdravím Vás a přeju ještě hodně hladce doručených zásilek :)

    Gábina Hájková

  • 21. 12. 2021 20:48

    PavelM

    Dobrý den,
    na rovinu nečekám, že Vám pošta odpoví (ani na to, co jsem posílal E-mailem a je zmíněno v článku), ale pokud je budete urgovat, možná by stálo za to ještě se jich zeptat, proč nevyužívají kontaktní údaje, které jim byly poskytnuty v rámci aplikace Pošta On-line nebo při registraci zákaznické karty (tedy unikátní jméno a příjmení pro danou adresu) pro notifikace o zásilce k proclení, když "Podklady k zásilce neobsahují vaše kontaktní údaje". Předpokládám, že jejich odpověď bude ve stylu "co kdyby to bylo pro jmenovce na stejné adrese" (což je stejně nesmysl, protože pak si to na přepážce může vyzvednout kdokoliv z takových jmenovců a pravděpodobnost je prakticky nulová).

    Za sebe mohu říct, že i když tyto údaje k dispozici mají, nejsou schopni zásilku ani v aplikaci pošta on-line ztotožnit.

    Jinak poznámka k E-mailové adrese - třeba u PPL je vidět, že si tam často prodejce z AliExpress nacpe nějakou vlastní, totéž pro tel. číslo.

    Jinak abych nebyl jen negativní, hodně je to o lidech, problém je hlavně v centrálních částech ČP. Místní doručovatelky se snaží vyjít co nejvíce vstříc, a opravdu doručují i za horší sjízdnosti, oproti PPL, které je schopné hodit balík na 8km vzdálený parcelshop místo toho 500m daleko protože nevyjede při sněhovém poprašku do kopce, nebo DPD, kde se situace opakuje s tím, že v den doručení nedojedou a další pracovní den volají, že buď si pro balíček z ČR dojedu 40 km, nebo to nedoručí, protože na parcelshop jej neuloží.

    21. 12. 2021, 20:50 editováno autorem komentáře

  • 3. 1. 2022 9:36

    gabinak

    Zdravím Vás,

    jen tak mezi námi, na odpovědi i přes několik urgencí stále čekám (jinak bych Vám ji přeposlala na e-mail). Prý je toho před Vánoci hodně. Dotazy a čtenářské příběhy jsem přitom posílala 9. prosince, takže myslím, že ČP dosáhla prvenství v kategorii "Nejdéle očekávaná odpověď na oficiální žádost o vyjádření". To se mi za těch 13 let mé praxe v novinařině ještě nestalo. Schválně, kam to nakonec dotáhnou.

    Další dotazy zatím posílat nebudu, nemám víru, že je to k něčemu dobré, když jsem zatím nedostala ani ty původní odpovědi :) Ale vzhledem k tomu, že mi sem tam přijde další čtenářský příběh, třeba se k tomu tématu ještě vrátím a bude pokračování. Pak bych na Váš point o tom, proč nepoužívají informace ze svého vlastního systému, určitě chtěla znát odpověď :)

    Přeji Vám pevné zdraví a pevné nervy, Gabka Hájková :)

    3. 1. 2022, 09:38 editováno autorem komentáře

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).