Hlavní navigace

Názor k článku Smlouvu nepodepsal, a stejně musel bance zaplatit poplatek. Tak pohrozil medializací od Karel - Domnívám se, že zde nebyl jmenován ještě jeden...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 24. 3. 2018 9:51

    Karel (neregistrovaný) 89.24.51.---

    Domnívám se, že zde nebyl jmenován ještě jeden faktor - pracovník banky. Na každého zaměstnance je vyvýjen tlak, aby uzavřel co nejvíce obchodu. Dle toho je i finančně ohodnocen ( odměny, příplatky apod. ). Pokud by zaměstnanec udělal v potu tváře 20 nabídek za den a přitom ani jedna nebyla uzavřena, bude vypadat jeko neschopný proti zaměstnanci, který v pohodě udělá dvě nabídky za den a jedna se skutečně uzavře.
    Další věc je databáze potenciálních klientů. Tato databáze je velmi cenná věc a každý se asi setkal s tím, že mu je telefonicky nabízen lepší, lacinější apod. produkt než má v součastnosti ( dirtributoři plynu, elektriky, telefonní operátoři, pojišťovny apod.. Proto jsou zřizovány Callcentra, která tyto potencionální klienty obvolávají a čekají, až se někdo "chytne ".

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).