Hlavní navigace

Názor k článku Rajfka: Slíbili jsme první rok zachovat většinu výhod ze Citi. To jsme dodrželi od * - No tak pokud máš jako koníček řešení zcela...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 6. 2017 9:15

    * (neregistrovaný)

    No tak pokud máš jako koníček řešení zcela zbytečných problémů, tak si spokojený.

    Já v tom vidím pro mě naprosto neuvěřitelný a zbytečný amatérismus. Takhle primitivní věci přeci musí fungovat bez nastavování pinu, pátrání, archivace jakýchsi návodů atd.
    Tady nejde o to, že bych si nedokázal někde vyhledat dokumentaci, někam volat k řešení a pomoc do banky. Ne, tyhle základní a primitivní věci prostě musí prostě jen fungovat na první dobrou. Zvláště pak po roce provozu.

    Opravdu je pro mě neuvěřitelné, aby každý měsíc posílali návod, který nefunguje. Ještě tak první měsíc po zavedení nového systému.. Je neuvěřitelné, aby na výchozí stránce neměli jednoduchý odkaz na nejběžnější služby.
    Ale zase to ukazuje jejich přístup. Oni to neberou jako službu klientům, ale jako reklamní plochu pro získání nových klientů. Viz. ten odkaz na nabídku karet pro nové klienty, a zároveň dobře schovaný přístup pro uživatele.

    Tohle není vůbec o tom, že se to chová jinak nežli Citi, problém je že se to chová naprosto proti běžným obecným zvyklostem, logikou a dokonce i v rozporu s vlastní dokumentací (Citi vůbec nebylo dokonalé, ale aspoň se drželo nějakých základních principů, jako naprostá většina bank, takže klient občas narazil na problém, ale naprosto nebloudil a nebyl bankou vědomě maten).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).