Nemohu posoudit dění kolem účtů, ten jsem v Citi neměl, ale u kreditky mi to zas tak divoké nepřijde. Pokles bonusů je bohužel realitou EU, jsem si dost jistý, že u Citi by to bylo víceméně stejné.
Čerpání bonusů přes telefon mi funguje v pohodě, netuším, kde máte problém. Přes bankovnictví by to sice potěšilo, ale popravdě je to asi ten nejmenší problém. Vlastní web pro zobrazení stavu kreditky (http://kartyonline.rb.cz) mi naopak u RB přijde skoro přehlednější než předtím u City.
Sečteno a podtrženo musím připustit, že podle mne ten přechod dopadl lépe, než jsem čekal. U mne bylo pikantní to, že jsem nedlouho před tím zrušil účet u RB, takže jsem z tohoto "návratu" skřípal zuby, ale nakonec to zas tak divoké nebylo a zatím u nich kreditku užívám i nadále a odchod zatím nechystám.
Ale ještě jednou opakuji - toto relativně pozitivní hodnocení se týká POUZE KREDITKY, je naprosto možné, že účty dopadly podstatně hůře - to nijak nehodnotím.