Hlavní navigace

Názory k článku Slevy supermarketů už budou pod kontrolou

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 23. 12. 2005 9:50

    JR (neregistrovaný)
    Z minulosti- jak naší novodobé, tak vzdálenější, že příliš malá nebo "ideálně" žádná regulace není pro hospodářství, jeho průhlednost a tudíž i jeho zdraví také nejprospěšnější a není potom k užitku ani celé společnosti...
  • 3. 1. 2008 11:18

    anonymní
    Popisovaný systém podvodů je pouze jedním z mnoha marketingových triků, které současné super či hypermarkety používají.
    Velmi rozšířeným povánočním trikem (používají ho např hypermarkety Globus) je přelepení staré cenovky , která uvádí cenu např. 209 Kč-, cenovkou novou na níž je uvedena cena 350 Kč, ta je ovšem přeškrtnuta a následně je uvedena cena 200 Kč. Skutečná sleva je tedy 9 slovy devět Kč a inzerovaná sleva je 150 kč. Inu, kdo umí ten umí.
    Dalším "výprodejovým" trikem je navezení nového zboží do obchodu těsně po Vánocích, které se před Vánocemi nenabízí. Toto zboží se potom vydává za sezonní výprodej Z definice by sice mělo jíž o snížení cen u kvalitního dražšího, ale módního či sezonního zboží, ale ve skutečnosti jde o laciné (většinou i málo trvanlivé) zboží, které se prodává i během roku jako zboží tzv. akční.
    Dlužno dodat, že ne každý výprodej sezónního zboží je nutně obchodním trikem, ale v Čechách je jich pravděpodobně více než seriózních výprodejů. Takže, pokud nechce český zákazník naletět a má zájem o skutečné 50% slevy, raději by měl svoje peníze utrácet ve výprodejích mimo českou obchodní síť (vřele doporučuji Rakousko či Německo). I s cestou se to pohodlně vyplatí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).