Po přečtení rozhovoru jsem nabyla dojmu, že klient, to debil, který by děsně utrpěl, kdyby musel otevírat více aplikací bankovního účetnictví. To mají bankéři dojem, že klienti jsou milionáři, kteří přehazují peníze vidlema z jednoho účtu na druhý a bankéři jako spasitelé světa jim nabídnou řešení jejich problému? Ve státě, kde má půl miliónu lidí spíš opačný problém, kterým je exekuce?
No třeba po spuštění Nové mBank jsem skutečně děsně trpěl, protože ta hrůza, kterou vydávají za internetové bankovnictví nešla vůbec používat. Sice jsem už dávno účet zrušil, ale kdybych ho náhodou v tom polském nesmyslu musel držet, ovládání přes George by byla doslova záchrana. Á taková Airbank má sice tendenci se občas zlepšovat, ale několik idiotských chyb by design mají pořád, a další párkrát za rok vyrobí.
Co je na IB mBank tak hrozného? Já ho tedy nemám zase tak dlouho, takže jsem nezažil předchozí chválenou verzi, ale i ta současná se dá používat zcela normálně - pokud je tedy člověk alespoň průměrně inteligentní delfín :-)
Problémem současné mBank jsou nepoužitelné spořáky, praštěný princip mSpoření a nastražené nesmyslné poplatky, takže se člověk při používání mBank pohybuje jak v minovém poli. Co je lákavé jsou mKreditky, u půjček a hypoték nemůžu soudit, nepoužívám.
Takže z mého pohledu IB mBank není žádný problém.
A k tématu, tohle "otevřené bankovnictví" odmítám používat kvůli soukromí, nemusí o mě dotyčná banka vědět všechno. A opravdu bych byl u vytržení, dostávat nesmyslné nabídky s poukazem na to, že tam a tam mám "špatně" uložené peníze a že mně chybí to a to pojištění. Úplně stačí to, jak otravují některé banky nyní (i když bývávalo hůře).
Mám to chápat tak, že povinné zadání jména příjemce před tím, než vůbec můžete provést jednorázový příkaz (který už třeba nikdy nebudete opakovat) vám přijde normální? Tenhle nesmysl teď vylepšili tak, že přidali nějaké zakázané znaky... Připojení IB do Facebooku může vymyslet jen debil, protože jakmile máte interface, nikdy nevíte co se rozbije a na jaké chyby se přijde. Mohli bychom pokračovat donekončna.
Jinak my co pamatujem dobu kdy to zaváděli, už o mBank víme své. Půlka IB v polštině, poztrácené trvalé platby, nesmyslné popisky, ladilo se to za pochodu na klientech.
To ano, to povinné jméno je pěkný vopruz, v tom musím souhlasit. Facebook nemám, takže nemůžu soudit. V každém případě, aby nevznikl omyl, já bych nyní mBank nechtěl používat jako hlavní banku ani za nic, ale hlavní roli v tom hraje "polská nestálost" čili na můj vkus rychle se měnící podmínky, nepoužitelné spořáky a ty nastražené poplatky, takže provedení IB rozhodně nemá hlavní vliv na mé rozhodování. Použitelné je to pouze na mKreditky a bonus za založení taky není špatný. Jak to je s půjčkami a hypotékami musí napsat někdo jiný.