Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Rychlé služby pod taktovkou České spořitelny od JK - U ČS a.s. jsem si loni zařídil Snadnou...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 11. 2007 14:45

    JK (neregistrovaný)
    U ČS a.s. jsem si loni zařídil Snadnou půjčku, u ČS hlavně kvůli tomu, že zde existovala možnost mimořádných splátek bez jakýchkoliv sankcí. Včera jsem poslal mimořádnou splátku 900,- Kč a dnes koukám, že mně z toho 500 Kč strhli (nový poplatek za zpracování). Co mně ale připadá jako největší SVINSTVO, že mně o tom nedali vědět předem - mají na klienty všechny možné kontaktní údaje, ale poslat mail "pozor, od zítřka platí nový sazebník", to by je asi připravilo o velké zisky. Tohle si budu pamatovat hodně dlouho...
  • 21. 11. 2007 15:11

    zabza (neregistrovaný)
    To neni podraz, kdyz to maji v ceniku, to je o tom, ze neumite cist.

    JInak souhlasim, ze je to nemravne, nechutne a svinstvo (ale ne podraz!), nebot tuto pujcku taky mam a diky temhle neustale se menicim podminkam uz si u nich zadnou pujcku nikdy nevezmu...
  • 21. 11. 2007 15:20

    JK (neregistrovaný)
    Myslím že číst umím. Ovšem pokud klienty banka naláká na svůj produkt vychvalováním určitých vlastností (např. možnost mimořádných splátek bez sankcí), které bez upozornění(!) záhy změní, tak je to u mě podraz. Svinstvo atd. samozřejmě taky.
  • 21. 11. 2007 18:32

    Q (neregistrovaný)
    No, já právě pro takovéto časté sviňárny ze strany České spořitelny od nich odešel a nelituji. To víte, zisk je zisk a aby se spořitelna mohla stále capit neustále rostoucím dvojciferným ziskem, tak pro to musí něco udělat. A jelikož už nestačí poplatky, které si lidé mohou na netu zjistit a porovnat s jinými bankami, tak musí dělat takovéto podpásovky s tím, že když zavádí nějaký nový produkt nebo inovují, naslibují lidem de facto lži, protože vědí, že poplatek bude záhy zaveden. Mne takto třeba vyjebali s kontokorentem ke sporožiru - jen si ho sjednejte, nic vás to stát nebude. Po čase nevyužívání KTK se objevila na výpise položka. Domnívám se, že poplatek za KTK mohl být aplikován při využívání KTK (i když by teoreticky měl stačít nehorázný úrok).

    Skoro 20 let po převratu, a nemáme tu zákony na ochranu spotřebitele, protože slibovaný trh nic vyřešit nedokáže. Mělo by platit, že pro jakoukoliv změnu po podpisu smluvního vztahu (poplatky, nemožnost splatit úvěr dřív nebo jeho sankcionování) by byl nutný souhlas obou stran. Informace o "úpravě" poplatků někde na výpise není průkazné a konkrétní - vyžaduje vždy návštěvu pobočky, kde vás psychologicky zpracují ke koupi dalšího nového supervýhodného produktu. A o změně podmínek vás neinformuje nikdo ani odkazem na výpise, ani to snad nenaleznete na netu.

    Proto ještě jednou: PRYČ Z ČS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).