Hlavní navigace

Názor k článku Rychlé služby pod taktovkou České spořitelny od anonym - k mému příspěvku "uživatel si přál zůstat v...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 11. 2007 7:13

    anonymní
    k mému příspěvku "uživatel si přál zůstat v anonymitě 30. 10. 9:40": nebyl jsem nijak dopředu informován, že KTK bude zpoplatněn. Všiml jsem si toho až na výpisech. Takže žádný kecy, ale opravdové překvapení! NA TOM TRVÁM !!!
    Spořka nikdy neuváděla konkrétní zdražení, maximálně někde na konci výpisu dovolujeme si vám oznámit, že se něco mění /ale nic konkrétně/ - bližší informace na pobočce. Když jsem ale zrovna na pobočku nepotřeboval, tak proč bych tam lez? Navíc na internetu v té době nebyly kompletní sazebníky, ale pouze "výcuc" některých položek, které tolik "nekřičely". Na pobočkách byly sazebníky dobře schovány - pokud jste do něj chtěl nahlédnout, musel jste 1) osobně do pobočky 2) vystát si frontu a o sazebník požádat. Navíc jste neměl možnost si překomplikovaný sazebník odnést domů k podrobnému prostudování - v minulosti měla ČS vytištěny sazebníky v menším vydání, pro klienty. Navíc bych neviděl problém, když vám k výpisu cpou mnoho jiných kravin, proč by nemohli pro daný produkt přibalit i sazebník - u sporožita sporožiro, platební styk, u půjčky půjčkový sazebník, u CP poplatky za operace s cennými papíry atd.

    Stále mi připadá poplatek za službu, kterou nevyužívám a která už je zatížena nemalým úrokem z čerpání do mínusu, absurdní. Asi jako když mám auto a musel bych mít dálniční známku, i když dálnici nepoužívám...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).