Hlavní navigace

Názor k článku Reklamace platby kartou: zákon je bezmocný, peníze uvidíte jen "jako" od Taky nespokojený - Musel jsem, letos, Raiffeisen Bank CZ žádat o...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 12. 2010 19:47

    Taky nespokojený (neregistrovaný)

    Musel jsem, letos, Raiffeisen Bank CZ žádat o znovuvygenerování PIN, neb skleróza zaútočila a ruka která tuto činnost dlouho nedělala zapoměla naučený pohyb...

    Když pominu, že službu zdražily na nehorázných 250 Kč, tak musím konstatovat že mne vůbec neuspokojili, protože mi vůbec nový PIN nevygenerovali ale zaslali mi ten můj starý. V mém případě to nevadilo, ale já jsem na žádost jasně napsal, že chci vygenerovat nový a důvod nebyl nikde uveden. Co kdyby došlo k prozrazení toho původního? Co mám za problém věděla jen slečna u přepážky a ta na mne byla naštvaná, že ji zdržuji a navíc byla natolik neaktivní že žádost jsem si musel napsat sám a ručně.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).