Hlavní navigace

Názor k článku Raiffeisenbank opět blokovala klientům debetní karty od Proti srsti - Možná by - v rámci objektivity - mohl...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 3. 2013 18:55

    Proti srsti (neregistrovaný)

    Možná by - v rámci objektivity - mohl být závěrečný podnět do diskuze znít takto:
    Jste zastáncem plošných blokací, které mohou předejít škodě, ale mohou nepříjemně překvapit klienti banky? Nebo jste zastáncem toho, aby banka - pokud ví o hrozícím riziku - nechala karty na pokoji, abych přišel o peníze, musel si blokovat kartu sám a podstupovat reklamační řízení?
    Ovšem o tom, že klienti mají být informováni, není pochyb. Forma však hodně záleží na počtu dotčených karet, na kapacitách příslušných útvarů v bance atd. Umím si představit, že všichni dotčení klienti jsou informováni v elektronickém bankovnictví a ti z nich, kteří aktivně využívají platby přes intrernet, navíc ještě telefonicky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).