Hlavní navigace

Názor k článku Raiffeisenbank: lekce, jak (ne)komunikovat s klienty od Pavel - Již je tomu řada let, měl jsem kreditní...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 6. 2015 7:43

    Pavel (neregistrovaný)

    Již je tomu řada let, měl jsem kreditní kartu od RB. Když jsem ji sjednával., tak paní na pobočce mi záměrně lhala o podmínkách (naříklad mi tvrdila, že když se s platbou dluhu spozdím o den, tak na těch pár korunách na úrocích za jeden den nezáleží, po mém namítnutí, že to není tak docela pravda, se ale ukázalo, že ví, jak to ve skutečnosti je). Na mé konkrétní dotazy na nejasné body v podmínkách neuměla odpověděť. To se mi v jiné (ať už velké nebo malé bance) nikdy nestalo. Stalo se mi v KB, že mě jejich pracovnice uvedla neúmyslně v omyl, který mě stál pár stovek a když jsem se ohradil, vše mi vátili. Ale se záměrným lhaním jsem se jinde než v RB nesetkal.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).