Pane Chrzi, štěkáte na Partners jako každý malý ratl na velkého psa, pokud je mezi nimi vysoký plot.
1. Partners komunikují s médii od počátku. Jak by asi jinak firma založená v polovině roku 2007 mohla mít už v lednu roku 2009 pořad ve veřejnoprávní televizi? Tedy něco, co se minimálně rok připravovalo?
2. Neúspěch v Polsku stál firmu cca 30 mil. Firmu s obratem 1,5 miliardy, co má roční zisky 100-150 mil. Jste asi upadl tady tvrdit, že to málem firmu porazilo?
No a kromě ztráty času s reagováním na pana Chrze ještě něco k článku:
Co má prosím společného, že Partners postavili svoji pojišťovnu Simplea s Klubovkou?
Klubovka je ryze neživotní pojišťovna a Simplea je ryze životní pojišťovna.
Spojovat tyto události je jako tvrdit, že už nemáte žízeň, protože jste si právě namazal chleba.