Hlavní navigace

Názor k článku Provize v pojištění pod pokličkou od Eva - To bych jako klient musela být úplně hloupá,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 5. 2010 8:24

    Eva (neregistrovaný)

    To bych jako klient musela být úplně hloupá, kdybych si každé 3 roky nechala rušit pojistku....... Finanční gramotnost lidí je dobrá, na to aby takhle někdo naletěl. Moje zkušenost je, že vše je o lidech, většinou ne o firmě. Je na klientovi, jak se rozhodne a jestli poradci uvěří anebo naletí. Co se týká výše provizí_ zdá se mi to trapné, copak prodavačka Vám řekne za kolik Vás obsloužila?lékař za kolik Vás ošetřil? tak proč poradce má říci kolik si vydělal za X hodin práce? Nejsem pojišťovák, ale musim se jich zastat. Neházet do jednoho pytle …

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).