Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Profesionální chování internetového bankovnictví od Milan - Před časem jsem si uvědomil, že jsem zapoměl...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 12. 2004 18:45

    Milan (neregistrovaný)
    Před časem jsem si uvědomil, že jsem zapoměl poslat jeden platební příkaz. Pro jsem usedl v sobotu dopoledne před PC a prosřednictvím Servisu24 jsem chtěl zadat potřebný příkaz. Obrazovka mi ukázala pouze zprávu, že kvůli plánované odstavce systému bude služba nedostupna do nedělních odpoledních hodin. Vznesl jsem tedy dotaz na infolinku, proč plánovanou odstávku neoznámí klientům užívající tuto službu, zvláště mají-li telefonní číslo (formou SMS) nebo e-mailem. Pracovníce spořitelny paní Eva Kolářová mi poděkovala za důvěru s níž používám klientskou schránku služby Servis24. Dále mě upozornila na používání klaves CTRL a F5 kdykoliv se mi přihlašovací stránka nechová korektně. O výpadku ani slovo. Proto jsem ji znovu požádal o vysvětlení, tentokrát už bez odezvy.

    Proto jsem kontaktoval redakci Měšce, kde jsem podrobně vylíčil problém s korespondencí mezi mnou a ČS s návrhem na zlámanou grešli. Šéfredaktor pan Petr Zámečník slíbil odeslat zkušeonost k vyjádření České spořitelně (14.7.2004) a o výsledku informovat. Bohužel nestalo se tak.

    Možné je to jen shoda jmen, ale Petr Zámečník se mezi tím stal zaměstnancem ČS, a.s.
  • 21. 12. 2004 10:32

    Petr Zámečník (neregistrovaný)
    Mohu vás uklidnit, zaměstnancem České spořitelny jsem se nestal.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).