Hlavní navigace

Názor k článku Profesionální chování internetového bankovnictví od LK - To jsem opravdu nepochopil, proč česká firma produkty...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 12. 2004 7:38

    LK (neregistrovaný)
    To jsem opravdu nepochopil, proč česká firma produkty pro jedině český trh musí pojmenovávat anglicky. Připadají si jako světáci? Nevím.
    Sice já dnes považuji znalost angličtiny za stejně důležitou, jako znalost češtiny, ale chápu, že řada lidí to tak nevidí a anglicky umět nepotřebuje. Možná to byl i případ zmíněné slečny.
    Proč se ptala na mail, když už byl uváděný na webu, to netuším, ale je to v ČR celkem běžné. Zažil jsem u řady firem to, že člověk jak blbec vyplní poctivě formulář (či nadiktuje údaje do telefonu), aby pak na pobočce zjistil, že to všechno musí dělat ještě jednou.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).