Hlavní navigace

Názor k článku Prodejci po telefonu neměli slitování ani s nemocným. Firma dostala rekordní pokutu od Jarmila - K podobným praktikám se uchylují i zástupci firmy...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 8. 2018 7:29

    Jarmila (neregistrovaný)

    K podobným praktikám se uchylují i zástupci firmy E-ON. Začátkem srpna mne kontaktovali obchodní zástupci této firmy s tím, že E-ON je firma, která vlastní trubky a chtěli se mnou sepsat jakousi "kontrolní smlouvu o správnosti dodávek",, podle níž údajně kontrolují "správnost vyúčtování našeho dodavatele plynu". Jenže vytáhli normální obchodní smlouvu o změně dodavatele plynu, tak jsem milé hochy poslala k šípku. Rozumná informace z nich nevypadla, jen pořád mleli cosi o GDPR a o tom, jak jsou naši dodavatelé plynu a elektřiny drazí, že oni jsou daleko levnější. Pravda, měli ceníky E-ON z dubna 2018 a ceny nevypadaly špatně, ale vzhledem ke konstrukci cen je třeba si případnou změnu nejprve řádně porovnat a propočítat.

    Naprosto souhlasím se zákazem uzavírání smluv po telefonu. Smlouva by měla platit až tehdy, kdy ji dostanu písemně do ruky a mám 14 dnů na to, abych si ji mohla pročíst.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).