Nevím proč se na podobné dotazy ptáte marketingového ředitele. Chápu, že firmy mají tendenci nastrčit triskového mluvčího z marketingu, ale pak se takových lidí přece nemá smysl ptát na peníze. Banky samozřejmě nemohou zrušit možnost přijímat požadavky na pobočkách nebo písemně. Pokud tedy tyto komunikační kanály nemohu zrušit, a tudíž nemohu snížit náklady, pak jakou logikou pan ředitel došel k tomu, že zavést ještě další komunikační kanál může uspořit peníze? Jasně, on si to nemyslí, on to jen říká. Vždyť je z marketingu. Ale tak snad alespoň redaktor mohl zakročit. Uvědomit si, že dokud nebude přes DS komunikovat tolik lidí, aby banky mohly začít zavírat kamenné pobočky a propouštět lidi, tak do té doby nemůžou DS vést k žádné úspoře. Takovýhle blábol se opravdu píše jen do PR článků, kde je zřejmé, proč se ta lež/polopravda píše - snaha prodat.