Hlavní navigace

Názor k článku Přebírejte zásilky, jinak můžete mít problémy od Autor článku - V diskusi u tohoto článku nevystupuji ani tak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 1. 2015 12:43

    Autor článku (neregistrovaný)

    V diskusi u tohoto článku nevystupuji ani tak jako autor článku, ale jako běžný kritik služeb ČP, s nimiž mám tristní zkušenosti. Máte samozřejmě pravdu - požádat o nové doručení. Ale k čemu to v praxi je? Mám zkušenost, že pošta postupuje i u opakovaného doručení stejně. Doručovatel(ka) se nenamáhá. A pokud jde o stížnosti, tak ty nikam nevedou. Dostalo se mi třeba omluvy, že doručovatelka byla jen brigádnice. Copak tohle je náprava? Copak mě zajímá, jestli jejich zaměstnanec má pracovní poměr nebo jen dohodu o práci konané mimo PP, má zaměstnání jen na dobu určitou nebo na dobu neurčitou? Co je adresátovi - zákazníkovi po tom? Nebo odesílateli. Sprosté je to především u balíků. Odesílatel zaplatí dražší balík do ruky, ale zachází se s ním stejně jako u balíku na poštu, který je levnější. Jinak pošta zřídila i instituci ombudsmana. Místo toho, aby dbali na kvalitu služeb, raději zřídí další stížnostní instanci - to také o něčem svědčí. I dobře placený úředník je vyjde levněji, než kvalitní služby - je třeba více doručovatelů a menší doručovací okrsky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).