Mohu potvrdit. Lhůtu mají 30 dní, když jsem to po týdnu urgoval, bylo mi přislíbeno, že mi budou druhý den zpátky, po dalších 14 dnech další urgence, opět si vzali telefonní číslo, opět nic, až když jsem napsal anglický E-mail na Erste, tak se najednou ozvali, ale odpověď byla přesně ve zmíněném duchu - jste debil a co ČS činní, dobře činní.
Ještě taková poznámka, na mou výtku, že zákazníci nebyli informováni ve výpisu ani Servis 24 o tom, že se ruší úročení podle zón u Komplexního programu mi mj. napsal toto:
"V únoru 2009 ČS jiz zcela zrušila pásmové úročení - nejen z důvodu nutnosti dalšího snižování úrokových sazeb, ale také i v důsledku nízkého zájmu klientů o tato pásmová úročení spojená s jejich přechodem na používání nového Osobního účtu ČS."
No a jak funguje nejbližší bankomat, o tom se už vůbec nebudu šířit.