Hlavní navigace

Názor k článku Pozor na reklamace od Zdeněk Krajdl - Klientem IPB, tedy spíše Poštovní spořitelny, jsem byl...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 7. 1. 2002 7:37

    Zdeněk Krajdl (neregistrovaný)

    Klientem IPB, tedy spíše Poštovní spořitelny, jsem byl do r. 1998, takže je jisté, že od té doby se nabídka služeb zlepšila, či spíše zvýšila zejména s ohledem na rozvoj elektronického bankovnictví. Otřesná byla úroveň jejích pracovníků, tedy zejména dam na poštách. Na stížnost zaslanou mailem jsem dostal, po 3 urgencích, poštou odpověď začínající slovy ve smyslu "použil jste neobvyklý způsob komunikace"... Výše poplatků - ČSOB je od listopadu zvýšila zhruba na dvojnásobnou úroveň, zdůvodnění je "sjednocení produktů obou bank". GSM Banking, který měla IPB lepší, je u ČSOB na úrovni betatestování - nevím, jestli v rámci sjednocování produktů tedy ČSOB vnutila klientům bývalé IPB svůj horší produkt. Jinak máte pravdu v tom, že volba peněžního ústavu záleží pouze na svobodné vůli - v této republice to ale bohužel chodí tak, že i zpočátku slibně vypadající banka se časem zhorší, výrazně zdraží služby nebo dokonce padne...