Hlavní navigace

Názor k článku Pozor na reklamace od Matt - Vážený pane, máte pocit, že se již ČSOB...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 6. 1. 2002 22:33

    Matt (neregistrovaný)

    Vážený pane, máte pocit, že se již ČSOB dostala na úroveň IPB? V čem byla nevalná úroveň IPB - v rozsáhlejší pobočkové síti, v nabídce produktů, ve výši poplatků, v oblasti elektronického bankovnictví, v přístupu k Vašemu běžnému v celé ČR? Nerozebírejte úvěrovou politiku banky, která stála za potížemi banky, které vedly k připravenému převzetí ČSOB za účasti státu (nepište o pádu banky, úvěrové portfolio IPB bylo shodné s dalšími velkými bankovními ústavy v zemi a nikoho nepobuřoval přesun ztrátových a nevymahatelných úvěrů původně do KOB nyní do ČKA). Jen pro upřesnění, z Vašeho pohledu před časem, z mého pohledu před 18-ti měsíci. A Vy si stěžujete, že IPB může za to, že se s Vámi operátorka na klientské lince ČSOB odmítne bavit - mimochodem, přestože na Vašem účtu v danou hodinu (21:15) nedošlo ke změně, neznamená to, že druhý den nebude Váš příkaz k úhradě odepsán z Vašeho účtu s datem 03.01.2002. Asi nebude, neb se mi platby provedly s datem 04.01.2002 (zjištěno nahlédnutím na ČSOB homebanking 24), ale opět to nemá souvislost s IPB, protože homebanking mám již od dubna 1999 (původně u IPB), a takové problémy se zasíláním příkazů na platební bránu jako mám v poslední době (cca před měsícem, chápu že pro Vás by výraz v poslední době mohl znamenat třeba i 5 let) jsem nikdy před tím neměl, přestože se forma masového elektronického bankovnictví v té době teprve rozjížděla. Na závěr - je na Vaší svobodné vůli, jaký peněžní ústav si zvolíte - doporučuji nějaký zahraniční peněžní ústav o malém počtu poboček, ale pak se zase nedivte výši poplatků za vedení účtu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).