Hlavní navigace

Názor k článku Pozor na reklamace od Zdeněk Krajdl - ... tedy úroveň velmi nevalnou. Před časem jsem...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 4. 1. 2002 12:24

    Zdeněk Krajdl (neregistrovaný)

    ... tedy úroveň velmi nevalnou. Před časem jsem opustil IPB (ještě před jejím pádem) a přešel k ČSOB. Když jsem se dozvěděl, že IPB se dostává k ČSOB, bylo mně jasné, že spojením budou smíchány horší vlastnosti obou. Poslední zkušenost: 29.12.2001 jsem zadával přes GSM příkaz k úhradě, splatný 2.1.2002. 3.1. jsem zjistil, dle stavu účtu, že příkaz proveden nebyl. Volal jsem na klientské centrum, kde jsem se dozvěděl o "technických problémech" a byl jsem ujištěn, že příkaz bude proveden 3.1. Podle stavu účtu 3.1. ve 21.15 příkaz proveden opět nebyl, dáma na klientské lince mne odbyla s tím, že nemá přístup do systému, ať si zavolám druhý den mezi 7. a 17. hodinou nebo ať podám písemnou reklamaci. Nebudu dělat ani jedno, ani druhé. Odcházím ke konkurenci.