Hlavní navigace

Názor k článku Pozor na reklamace od Vladimir Novotny - Vůbec se tomu nedivím. Začátkem října 2001 jsem...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 4. 1. 2002 9:07

    Vladimir Novotny (neregistrovaný)

    Vůbec se tomu nedivím.
    Začátkem října 2001 jsem vybíral hotovost 1600 Kč na poště v Praze (na Hlavním nádraží). Místo 1600 Kč se však na mém účtu zablokovala částka 16000 Kč. Nemohl jsem s ní disponovat celý měsíc říjen.

    Technický problém se stát může. Stalo se to i v mém případě.
    Ale koncentrace arogance, neochoty a hlouposti, se kterou jsem se setkal na pražském čísle pro klienty 02/6796 7101-7103 překonala veškerá má očekávání. Nehledě na to, že dovolat se na tato čísla opravdu není lehký úkol.

    Nakonec jsem musel osobně navštívit pobočku Poštovní spořitelny ve Spálené ulici v Praze. Počítače fungovaly jen v krátkých intervalech, ve kterých se pracovnici banky podařilo zjistit, že můj účet vůbec neexistuje, takže tam ani nemohou být peníze. Nebo, že mi zaměstnavatel neposlal peníze a pod. Když jsem jí pomocí GSMB přesvědčil, že nemá pravdu, tak konečně po dalším "pohádkovém" vyprávění o taškařicích mého postžirového účtu suše konstatovala, že "banka" udělala chybu. Žádná omluva. Dvě hodiny mého času. K tomu ještě v pracovní době. Koho to zajímá ...

    Vladimir Novotny