Hlavní navigace

Názor k článku Povinné ručení - novinky pro rok 2005 od ZIL - Souhlasím s Vámi, že cena je důležitá a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 11. 2004 11:25

    ZIL (neregistrovaný)
    Souhlasím s Vámi, že cena je důležitá a že poskytované služby poškozenému jsou mimo zájem škůdce. Ale 1, Když nabouráte v Německu, kde jsou limity vyšší, budou Vám u některé pojišťovny limity automaticky navýšeny. 2, Dále Vám u některé pojišťovny bude proplacena právní pomoc. 3, Navyšování pojistného je možné jen podle pojistných podmínek a protože už není dáno zákonem, je možné konkrétní pojišťovně sdělit, že na navýšení nepřistupujete a z jejího návrhu, že berete jen bonus, který je dán smlouvou. V případě, že je pojišťovna vázána dvěma měsíci před začátkem dalšího pojistného období sdělit pojištěnému chystané navýšení a neprokáže doručení, musí si nechat na navýšení zajít chuť (řeč je o konkrétní pojišťovně, neplatí pro každou a v tom jsou ty rozdíly). Výpověď ze strany pojišťovny je možná 6 týdnů před koncem pojistného období. Pokud tedy odmítnete navýšení až v prosinci, nelze na rok 2005 vypovědět. Atd. atd.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).