Nesouhlasím s hodnocením.Já mám účet u PS od jejího počátku a kartu od vydání a jsem spokojen.Přešel jsem od sporožira u ČS.Je pravda, že kartou neplatím, protože se zatím u nás platí penězi a ne taroky. Jakákoliv platba kartou (i z jiné banky) byla pro mě vždy delší. Něco nešlo nebo se na něco čekalo. Obrovská výhoda jsou pošty.Když je někde fronta jdu do jiné. To u bank nejde. Až bude někdo lepší půjdu k němu, nelpím na značce. A v době, kdy za uložení do banky musím platit já už vůbec ne. To raději investuji do listinných cenných papírů na http://akcii.webpark.cz
U PS jsem již několik let a 3 roky vlastním MAXkartu. Ještě se mi nestalo, že když vypotřebuji limit při nákupech nebo při výběru z bankomatu, že by mi "zmizel" limit pro výběr na poště. V období zvýšených výdajů tento způsob výběru praktikuji velmi často a nemám s tím problém. Pokud se někdy vyskytne problém při placení, mají tento vždy i vlastníci karet jiných ústavů. Je také vhodné si zjistit, jaké povinnosti má prodejce, pokud mu jeho zařízení platební kartu neveme. ON se má spojit s "kartovým centrem" a zjistit příčinu. Pokud jsem si jist, že je z mé strany vše v pořádku, NIKDY bych platbu v hotovosti neprovedl i za cenu řešení přes policii. Je to jenom usnadnění pozice těm, kteří mají bordel ve svém zařízení.
Pokud máte neembossovanou kartu (což MAX karta je), tak v případě, že nejede kartové centrum nebo domovská banka, která by transakci elektronicky autorizovala, tak máte smůlu.
Pouze v případě embossovaných karet má prodejce povinnost provést autorizaci náhradním způsobem (telefonicky, s vyplněním papírového dokladu na imprinteru nebo ručně). Ovšem i v tomto případě, pokud při telefonické autorizaci kartové centrum řekne, že nemáte peníze nebo že máte přečerpaný limit, tak máte smůlu.
Z čeho plyne povinnost obchodníka při nefunkčnosti (ať už z jakéhokol důvodu) online spojení použít imprinter? Několikrát se mi stalo, že obchodník prostě prohlásil, že mu nefunguje telefon a že proto nebere karty. Velmi časté to je v supermarketech nebo teď v době po povodních.
maxkartu vlastním asi dva roky, účet u Poštovní spořitelny mám asi 3 roky. Problém vidím pouze v pomalém nabíhání peněz na účet a to v tom případě, kdy si peníze na poště uložím a trvá pak asi 4 dny, než se mi můj vklad promítne na účtu a do té doby Vám peníze prostě nevydají i když máte doklad o vkladu. Takže se mi stalo, že jsem v pátek např.uložila peníze na účet a ještě v úterý tam nebyly, což si myslím je docela nedostatek jinak dobrého účtu.CHtělo by to řešit.
To ze chcete platit na mistech kde tuhle kartu neberou, to je prece Vas problem, umim snad cist a prectu si kde tu kartu berou a kde ne. Byl jsem predtim u CS a to nejde s postovni sporitelnou srovnavat, kde jsem uz 6 let. Rad zustanu jejim klientem i nadale, protoze me zatim nikdy nezklamala.
Autor je totalne mimo, on mel totiz pravdepodobne jeste starou Maxkartu, na ktere byl pouze cip - a tu brali opravdu jen na par mistech jakou tzv. elektronickou penezenku a pak v pobockach sporitelny a jejich bankomatech. Ta oslavovana Maxkarta je totiz hybridni karta (cip + magneticky prouzek) a de-facto je to kombinace mezinarodni Maestro karty a puvodni Maxkarty. Obe aplikace jsou na sobe nezavisle a jsou zde celkem tri limity: limit Maestro aplikace, limit Maxkarty a limit elektronicke penezenky.
Ja vubec nechapu, o cem to autor vlastne mluvi? Ja mam ucet u PS jiz od roku 98 a zminovanou Maxkartu vlastnim temer 2 roky. Podle me je to jedna z nejlepsich "obycejnych" platebnich karet v CR. Lze s ni platit v siti byvale IPB (to i cipovou kartou), siti CS,KB a co ja vim kde jeste. A videli jste nekdy fronty pred bankomaty CS? Ja ano a casto a take pekne dlouhe. POkud jde o precerpani limitu karty, tak nadlimitni vyber trva jen o 2 minuty dele a stoji o 2Kc vice, nikdy jsem se krome neochotnych dam na poste nesetkal s problemem. A to je ta nejvetsi vyhoda, protoze posta je temer vsude, ale kde vsude jsou prepazky jinych bank? Jak muze mit obycejny clovek z vesnice ucet treba u EB, GE, ..., kdyz tyto banky jsou pouze v nekterych mestech?
Autor si dle meho nazoru stezuje na naproste prkotiny, ktere sice cloveku mohou zneprijemnit zivot, ale take si myslim, ze vyridit si beznou operaci u PS je jako koupit 10 rohliku. Reknete mi, jaka banka nema problemy? Zadna. Vzhledem k moznostem PS jsou narky autora clanku naprostym nesmyslem. V mem okoli maji Maxkartu temer vsichni a pokud nekdo z nich mel problem, tak jen diky prodejnimu mistu, kde chtel dotycny platit.
Problem je jiny, a to v pouzivani Maxkaret obchodniky. U nas jsem musel prodavacky v potravinach naucit, jak se plati cipovou kartou, protoze po dva roky odmitali tuto sluzbu pouzivat. Taky se mi jiz nekolikrat stalo, ze me usili ztroskotalo na "silne ochotne" dame za prepazkou mistni posty v "horni dolni Lhote". To je podle me opravdovy problem s Maxkartou.
No já to trochu nechápu. O čem se tu vlastně hádáte? Asi žiju jiném světě. Mám účet u eBanky, kartu jsem dostal okamžitě po podepsání smlouvy s omluvou, že bude ještě asi hodinu trvat, než ji aktivují... Všechny karetní operace kromě výběrů hotovosti jsou zdarma. Platby jsou bezproblémové (jinak ani neplatím, když karty neberou a mám zaplatit víc než 100 Kč tak se otočím a jdu pryč) a za 3 roky s tím nebyl žádný problém. V bance jsou ochotní (byl jsem tam 2x) a vstřícní. Jediné negativum je, že to stojí o něco víc než u ostatních, ale stojí těch pár korun za ty nervy?
A zkoušel ste si také jejím prostřednictvím vklad hotovosti nebo zadat příkaz k úhradě? Určitě se mi vysmějete, ale kdybyste neměl přístup na internet tak jste úplně v .... A o tom to je možnoosti a prostředky každého z nás jsou rozdílné. Když začnete podnikat v bankovnictví, tak si můžete vybrat: nabídnout superkvalitní a rychlé služby a protože budou pro Vás drahé, tak si je necháte pěkně tučně zaplatit a ulovíte pár klientů ze smetánky, nebo nabídnout něco jednoduchého, levného a potom abyste si vydělal musí to být masové a nemůžete v dolních deseti milionech přihlížet k rozdílným potřebám klientů.
No na tom něco je. Kromě toho je fakt, že ani pak bych neměl zásadní problém, protože mám pobočku eBanky asi 5 min. chůze (mají otevřeno min. do 20:00). Na druhé straně, my co si tady dopisujeme asi nemáme problém s přístupem k internetu o GSM bankingu ani nemluvím, to snad dnes už zvládne i důchodce. Vedle toho jak internet tak i GSM banking má eBanka naprosto spolehlivé asi i na nejvyšší úrovni. Soudím tak dle svých známých, kteří mají účty leckde a z problémů hlavně na internetu nevyjdou. Internet banking od ČS ja pak kapitolou sám pro sebe (dle hesla nové spuštění = nová dosud neznámá chyba a problém). Neříkám, že je eBanka bezchybná, nakonec i na těchto stránkách o ní bylo napsáno dost, ale asi má ke klientům zdaleka nejblíž a učit by se od ní mohli i ostatní. Hlavně v tom, jak se složité věci dají dělat jednoduše...
Aj aj. Vase prohlaseni prave prameni z naprosteho nedostatku informaci. Prave vy mate pouze JEDINOU moznost, jak zadat ten zmineny prikaz a tim je PAPIR na prepazce (nebo se mylim i ja a existuje v PS i neco jineho?). Zato v eBance pocitejte se mnou: internet, fax, dopis(!), pobocka, GSM SIM toolkit, telefon a to bud hovorem s zivou osobou nebo konverzantem - oboje na cisle zdarma 800.
Nezlobte se na me, ale me eBanka prijde jako idealni PRAVE pro vesnicany, kde zadna banka neni. Smlouvu si klidne uzavrete postou a od te doby do banky nemusite ani pachnout. Vklad hotovosti na prepazce je bohuzel obtizny vzdy, ale ja mam spis dnes opacny problem. Jak se dostat k hotovym penezum a neplatit za vybery z bankomatu. Snazim se zit bezhotovostne.
Cus,
mam takovej pocit, ze je to tady jako na reklamnim foru. Je jasny, ze pro lidi, co si oblibili fronty na poste a jsou s nizsim rodnym cislem, bude vzdy PS oblibena. Osobne tam mam "bohuzel" taky ucet a ocekavani procesu zruseni uctu u PS me tak otravil, ze jsem ho tam musel nechat. A to je mozna pripad i vice lidi. Kazdy at si vybere tu svoji a treba banku. MAX kartu nemam a nic o ni nevim, snad jen z nejakejch napisu a reklamy z TV. Pravda je, ze poplatky jsou nizsi, ale to uz tak bejva. Kdo jezdi ve Skode 120 tak musi chvalit porizovaci cenu a ten kdo jezdi v lepsim, tak je to jeho vec.
Myslím, že jsou daleko lepší i spolehlivější banky, a těch "lepších", co už zkrachovaly a okradly klienty je taky dost. Pisatel má hold asi velkou smůlu, já mám zatím zkušenosti dobré. Účet mám téměř deset let, Maxkartou jsem vybral z bankomatu a na poštách vždy (kromě problémů IPB), zaplatil jsem v obchodě a na pumpě vždy, jedinou reklamaci pozdní platby urychleně vyřešili.
Měl jsem po této povedené instituce též účet. Na mailovou stížnost kvůli nemožnosti transakce platební kartou nereagovali, po dalších 2 urgencích mailem mně přišel po měsíci dopis začínající "Protože jste použil neobvyklý způsob komunikace...". Stalo se před 2 léty, nikoliv před 20. No comment.
Tak u tohoto ustavu bych nechtel mit vubec nic..
Musim rict, ze placeni kartou je daleko pohodlnejsi nez platit hotove. To ze se tu kartami neplati, to se mi nechce moc verit.. maximalne tak ve stanku s casopisama. .. ale od toho jsou tu bankomaty na hotovost. (Pokud teda nezijete fakt tam, kde neni ani bankomat, ale je jenom posta). A mastercard nevim, kde by nebrali, kdyz uz berou kreditky.
I obycejny smrtelnik z vesnice muze mit ucet u ebanky, protoze tam proste chodit nemusi, kdyz nechce. A navic, kdyz uz tam musim, tak tam muzu jit i vecer nebo o vikendu.. coz u normalnich bank tak bezne neni.. takove prestavky na obed nebo dopoledne v utery zavreno zrovna kdyz jednou za rok neco potrebuju.. to miluju. CS nebo PS neee.
Pochybuji, že PS bude mít Živnocentrálu. Není to takhle náhodou Žirocentrála?
Potom nechápu, když je autor tak strašně a navíc
často nespokojen proč u PS stále zůstává? Aby si měl na co stěžovat?
Já jsem s PS 100 % spokojen. U PS mám jenom vkladní knížku a je to super věc. Výběr do 10 000 Kč zdarma na každé poště v celé ČR (nad 10 000 Kč za 10 Kč). V Praze si můžu třeba o půlnoci dojet do Hybernské.
Rodiče jí mají také. Nechávají si na ní posílat výplatu. Žádné poplatky za vedení, za účetní položku, za příjem peněz, za výběr, .... prostě za věci, které u jiných bank za rok dělají i mnoho set korun.
Ale já mluvím o vkladní knížce Poštovní spořitelny. Pravda, moc toho neumí, jenom přijímat peníze (hotovostně i bezhotovostně) a vydávat peníze (pouze hotovostně, zato však na každé poště v ČR). Ale vzhledem k tomu, že je to zadarmo, tak to celkem jde. Momentálně jí mám "uspanou" - mám na ní asi 60 kč, ale v momentě kdy jí budu potřebovat, tak jí "jenom" naplním. Rodiče jí mají jako jejich jediný účet.
Ale já mluvím o vkladní knížce Poštovní spořitelny. Pravda, moc toho neumí, jenom přijímat peníze (hotovostně i bezhotovostně) a vydávat peníze (pouze hotovostně, zato však na každé poště v ČR). Ale vzhledem k tomu, že je to zadarmo, tak to celkem jde. Momentálně jí mám "uspanou" - mám na ní asi 60 kč, ale v momentě kdy jí budu potřebovat, tak jí "jenom" naplním. Rodiče jí mají jako jejich jediný účet.
Mohu souhlasit s tím, že dovolat se na žirocentrálu lze těžko. Několikrát se mi stalo, že se po dlouhém čekání ozval obsazovací tón. Měl jsem dva problémy s PS. Oba vinou banky. Žádná omluva. Arogantní jednání. Nevím, jestli je to jinde jiné, ale v PS nepracují profesionálové. Účet jsem zrušil.
Tady myslím, že jako nouzový řešení to může někomu vyhovovat, ale jinak to je na prd. PS bych opravdu mezi banky nepočítal. Ono ať se socialistickou poštou zkřížíte cokoli, bude to pomalejší, omezenější a jen pro lidi se silnejma nervama. Taky jsem si PS vyzkoušel a nikdy víc, nejsem masochista.
Ja jsem sel k PS v roce 98 kvuli informacnimu systemu. Jako student jsem pendloval po republice a jen maloktera banka v te dobe umoznovala disponovat uctem na kterekoliv pobocce. Navic mnoho post melo otevreno i v sobotu, nektere nonstop. Od roku 99 mam homebanking (IPB Homebanking, dnes CSOB Banking 24). Do banky na prepazku chodim cca 1 za rok - kdyz potrebuju zmenit/zrusit trvale prikazy a svoleni k inkasu, ktere jsem dal jeste pred homebankingem.
Pres Homebanking udelate temer vsechno -> inkasa, trvale prikazy, bezne prikazy, prevody do zahranici, terminovane vklady, sporici ucty, atd. Skala sluzeb poskytovanych e-Bankou je mozna jeste sirsi, ale pokud srovnam pomer cena/vykon...
Na zirocentralu to chce volal přes bezplatnou linku 800 161 162 operátor vás přepojí a za hovor neplatíte jinak u PS 100% spokojenost špičkový GSM banking uplně zadarmo zjíš´továný zůstatku zadarmo přes bezplatnou linku pracovníci na pobočkách ochotní pravda na poštách je to zátít troch slapší U PS máme účet celá rodina i vkladní účty máme Od PS a nikdy nás ještě nezklamala jen řekněte jestli ta slavná Ebanka Vám toto všechno nabídne za tak nízké poplatky karta VIsa classic za 500,- taky není k zahození uvažoval jsem o přechodu k žívnostenské bance ale jsem z vesnice kde je pouze pošta a te vlastně úplně všude ŽB má taky málo bankomátu kdyzž půjdete k jinému bankomatu tak je 50 ,- Kč pryč proto tvrdím Poštovní spořitelna je levná rychlá spolehlívá proto varuju všechny kdo by ji chtěli jen skřivit vlas tak čau E-BANKáři....
Zatím je poštovní spořitelna opravdu levná. Ale jak dlouho. Mají dobrou strategii.Nabízet něco krátce zadarmo a pak zavést standartní poplatky. Sám jsem měl, vlastně ještě má účet u poštovní spořitelny a již ho delším dobu ruším. Stále mne chodí výpisy.Založil jsem si účet u banky E-banky a jsem po všech stránkách spokojený. Lepší je o pár korun zaplatit za vedení účtu než mít levnější banku,ale jejich služby jsou děsné. A to jsem byl jejím prvním klientem už od roku 1993. Všem doporučuji,aby utekli od poštovní spořitelny.Pěkný den.Petr K.
Zakládala jsem svému dědovi účet u PS, kam si chtěl nechávat posílat důchod. Při vyřizování mi řekli, že má stanovený limit výběru 1.000,- kč týdně! Vůbec nechápu ty limity. Proč, když budu mít na účtě 10.000,- si nemůžu vybrat víc. Snad to nějakým způsobem jde, asi přímo v tý bance, nebo na poště... Ale limitům prostě nerozumím. Já osobně mám kartu u GE, pak u KB a ještě u ČS, jsou tam sice taky limity - ale denní ( a vyšší). Týdenní limit 1.000,- mi připadá nesmyslnej. Takže MAX kartu bych si určitě nepořídila
1.000 Kč je základní nejnižší limit, potom si můžete požádat o vyšší, máte-li zájem. Navíc i v případě limitu 1.000 Kč si můžete na poště vybrat třeba 50.000 Kč, vtip je v tom, že chcete-li výběr do limitu, tak Vám jej dají bez ověření, chceteli nad limit, tak je pracovnice pošty povinna ověřit, zda peníze na účtu máte. Pokud je máte, vyplatí Vám třeba milion.
Hmmm... Ale to musíte dojít na poštu... Z bankomatu máte smůlu. V eBance jsme se hned napoprvé domluvili jaký chci limit a nemusel jsem procházet nějakým "schvalováním" žádosti. Je to jen zbytečná byrokracie. Je jasné, že když je někdo důchodce, tak mu tam budou chodit stejné peníze každý měsíc a pravidelně, tak proč podstupovat další otravné papírování ohledně lidského limitu na kartu? Rád bych viděl někoho z vedení PS, komu by vyhovoval takovýhle směšný limit - 1000/týden.
Maxkartu mám od r 1999,platba doposud bez problémů doma i v zahraničí výběry rovněž v kterémkoliv bankomatu.Horší je to s přístupem ke klientům PS.Na dotazy odpovídá Žirohelp cca do 14 dnů.Pracovnice na pobočče v OV mají solidní přístup ,horší je to na poštách kde nemají informace.např na poště v O.-Kunčicích jsem loni nemohl podat příkaz k uhradě 12.12.stím že to již v prosinci nejde a přitom to platilo až od 21.12.stím ,že banka nezaručí proplacení do konce roku.Na hlavních poštách lze vybírat i nad limit Maxkarty. Doporučuji autorovi na pumpě se vždy zeptat jestli lze platit kartou(to platí ze zkušenosti o všech kartách)pumpaři totiž rádi tvrdí ,že jim nejde spojení ,mají radši hotovost(např Esso)a to pak můžete mít jakoukoli kartu.
To pak nevim k čemu ta karta vlastně je. Tankuji totiž výhradně na kartu a potřebnou hotovost u sebe většinou prostě nemám. Ze zkušenosti zase vím já, že když čerpadláře postavíte do situace "jinak než kartou na to prostě nemám, tak si ten benzín vycucněte zpátky", tak se pak většinou dějí divy...
Přesně tak. Já jsem s PS taky docela spokojenej a nemám čas ani chuť zkoušet, kde a o co je to lepší. Za víc peněz by jistě bylo víc komfortu (eBanka je např. specializovaná na internetové bankovnictví), ale u PS je slušný standart za relativně levný peníz. Ve srovnání s ČS určitě. Tak ať si každý vybere, co mu vyhovuje.
Reknu ti, ze to co se ti stalo znamena, ze jsi normalni pruserar a takovehle problemy se na tebe lepi jako vosy na stavu, a nebo sis cely pribeh trosku pribarvil,aby byl trosku zajimavejsi.
Ohledne toho ze jsi chtel platit v obchodech a vybirat z bankomatu kartou, ktera to neumi a vzhledem k tomu, ze jsi to zkousel tak dlouho, tak me nenapada nic jineho, nez ze jsi dost omezenej. Pokud mi neco nejde, a jsem blbej jako ty, tak se jdu hned zeptat, abych pak nemusel psat takovehle clanky. Ale o cem by sis zase povidal, vid?
Zbytkem clanku se uz nezabivam, protoze bych se jenom musel opakovat.
Jak rikam bud jsi smolar nebo totalni blbec!!!
Jinak ne ze bych chtel nejak hajit postovni sporitelnu, ale maxkartu mam uz 2 roky a u PS jsem uz 3 roky a nikdy jsem zadny problem nemel. Vubec zadny. Mozna proto ze komu se dostava inteligence vyssi nezli simpanze a dokaze si neco precist, a nemysli si, ze sezral vsechnu moudrost sveta, tak se to v takovehle mire stat rozhodne nemuze.
Ale jinak clanek me pobavil a uz se tesim na dalsi tvuj nasrane ubohy kus textu.
Mej se Jirka
Předpokládám že jsi něsmírně inteligentní, schopný a neuvěřitelně neomezený člověk. Z vlastní zkušenosti vím, že tahle banka těžko dokáže uspokojit náročnějšího klienta a proto jsem ji už dávno opustila. To, co se zdá spokojeným klientů PS normální, to klientům solidnějších bank zřejmě ne. Tak šťastnou cesto na poštu, když máš tolik času. Někteří lidé ten čas tráví efektivněji.
Naopak, obsluha je na poštách mnohem rychlejší než ve většině ostatních bank. Alespoň v Praze mají pošty vyhrazené "spořitelní" přepážky, které se věnují pouze bankovním klientům - a ty jsou bez front. Navíc u jiných bank vyplňujete různé tiskopisy (výběrní lístek apod.), u PS vystačíte s čipovou kartou.
Ano, PS je banka řekněme "nižší" třídy, ale jako konkurence ČS si nestojí špatně - a na rozdíl od ČS si cca milion svých klientů za posledních deset let poctivě získala a netěží jen z minulosti.
Musím k tomuto tematu přidat i já svůj malý příspěvek. Vůbec si nemyslím, že by tento pán byl notorický stěžovatel. Mám s touto bankou ty nejhorší zkušenosti. Čtyi měsíce rušly účet a nakonec ho nezrušili, protože nedošlo ke zrušení trvalých příkazů. Tak znovu požadavek o zrušení a pak po pěti měsících jsme se dočkali. Musím upozornit, že jsme měli samozřejmě hned založený nový účet a tím i trvalé příkazy. Všechno nám tedy po dobu pěti měsíců chodilo dvakrát. Všechny trvalé příkazy. Nejhorší na tom je, že se nikde nedomluvíte, jelikož je to tak chráněné až nemá ani sám vkladatel přístup k ničemu. Nejhorší banka, kterou znám. Pokud po ní nic nechcete, tak je to v pořádku!
Postzirovej ucet mam od konce roku 1998 a zatim sem nezaznamenal nejakej fatalni problem. Kartu jsem dostal do mesice. Nutno podotknout, ze tehdy to byla jeste PostKarta, ktera mela pouze chip a nemela magnetickej prouzek a tudiz jsem si s ni moh vybirat jenom na poste, ale s tim se byl holt smirenej do doby nez mi vydaj novou Maxkartu. Tu mam od zacatku letosniho roku a vybiram si s ni jak v bankomatu, tak obcas i na poste, kednou jsem taky vyzkousel to s tema limitama a bez problemu jsem po vycerpani bankomatoveho limitu vybral penize na poste. Mam taky GSM banking a tam taky zatim vsechno v pohode (kdyz neberu planovany vypadky, o kterych vzdycky banka predem informuje SMSkou a ktery jsou vzdycky o vikendu - tudiz mi vubec nevadi.) Ani tedka po povodnich jsem nezaznamenal nejaky problemy, takze nevim co ma pisatel clanku za problemy...
Stal jsem se klientem banky v době, kdy ještě Maxkarta neexistovala, ale kdy začínala "nová karta", zajišťující provoz klienat namísto dosavadních tiskopisů. Po dvouletém čekání (vlastně asi ročním, protože Maxkartu zavedli přibližně po roce od mého vstupu mezi klienty PS) jsem se dočkal i já Maxkarty a zatím jsem s ní maximálně spokojen. Stalo se mi pouze dvakrát, že s ní nešlo platit - jednou v Hypernově, kdy jim před půlnocí nefungovaly terminály (týkalo se to ale všech karet) a jednou u čerpací stanice Shell (nebyl mi sdělen důvod). Chápu ale hořkost autora článku, setkal jsem se s problému např. u pojišťovny Kooperativa nebo u banky GE Capital a taky jsem nebyl dvakrát nadšený.
Článek mi přijde trochu zmatený. Já sám mám MAXKartu/CirrusMaestro již více než rok a vše bez problémů. Výhodou jsou také již zmiňované pošty - je jich relativně dost a skoro všude (na rozdíl od bankomatů). Prodlení při vkladech či příkazech k úhradě akceptuji, protože u jiných bank je to stejné, ne-li delší (nepočítám elektronické bankovnictví E-banky, které má zase jiná omezení). Snad se doby transakcí v budoucnu zkrátí. Takže myslím, že postkonto či postžiro u Poštovní spořitelny je docela dobrá volba.
Každý posuzuje podle vlastních zkušeností.
Mám u Poštovní spořitelny účet skoro devět let. Za tu dobu se nevyskytla jediná účetní chyba, či nesrovnalost a vpodstatě ani nebyl důvod schánět se po dalších informacích.
Na poště mi vždycky dobře poradili, maximálně někam zavolali sami. Možná máte jinou poštu poblíž, míň ochotný lidi, ono je to vždycky v lidech, ta naše je i nově opravená a vypadá líp než pobočka Komerčky :-) a jsou tam i pohlednější a rozhodně mladší pracovnice :-)
Pokud bych tak učinil a informace zuřivě scháněl (nedělám si iluze že pošta ví všechno), možná bych se divil, ale na druhou stranu na jejich www.postovnisporitelna.cz je řada telefonů přímo na pobočky v regionech, takže obsazená centrála by mě asi nezastavila. Když něco opravdu nutně potřebuju, tak mi je jedno, jestli volám na linku 0800, nebo na placenou, na ten telefon (i meziměsto) ještě mám, hlavně když se něco dozvím.
Maxkarta mi funguje spolehlivě (i v zahraničí, třeba vloni Chorvatsku) a fungovala i v době povodní. Nechci po ní nemožné (vedu si přehled o tom, kolik peněz mám na účtu - 5x v měsíci si můžu zdarma zavolat na bezplatnou linku a zůstatek mi poví slečna-automat), nikdy mi ji nikdo neodmítl tam, kde je logo C/M.
Akorát jednou u benzinky to musel chudák prodavač zkoušet asi desetkrát, nakonec to vzalo naponěkolikáté aspoň mezinárodní VISU a omlouval se, že mu takhle ten den blbnou všechny karty od všech bank, takže vinu nedávám bance, ale asi zamotaným drátům v autorizačním centru společném pro všechny platební karty :-), nebo seděl na telefonním vedení vrabec zrovna na špatném místě :-)
Prostě pohoda.
Je to levná banka i po letošním zdražování (ale to bylo asi všude), zatím bych neměnil. Uvažuju o GSM bankingu - zdarma, no neberte to! Ať byla Poštovka pod IPB, ČSOB nebo sama pod sebou, na kvalitě jsem to nepoznal. Kdo tvrdí opak, kecá a nejspíš hledá souvislosti s domnělým vládním spiknutím a mimozemšťanama :-)
Pokud by mě něčím našňupli, už dávno bych měl účet jinde, to mi věřte. Třeba to ještě přijde... Zatím jsem spokojený.
Každý posuzuje podle vlastních zkušeností.
Standa
Skvělý argument do diskuse, gratuluju!
A víš co Ti povím? V televizi tvrděj, že maxkaret vydali milion. Jestli je to pravda, tak rozhodně se tu nesešlo milion špatných zkušeností. Jestli ono to náhodou nebude tím, že skoro milionu lidí ta karta funguje...
Ale máš pravdu, jdu se vycpat. A to s přesvědčením, že i za vycpání můžu zaplatit svou fungující maxkartou ze svýho účtu u Poštovní spořitelny. Třeba se z toho zblázni, mě je to fuk.
Skvělý argument do diskuse, gratuluju!
A víš co Ti povím? V televizi tvrděj, že maxkaret vydali milion. Jestli je to pravda, tak rozhodně se tu nesešlo milion špatných zkušeností. Jestli ono to náhodou nebude tím, že skoro milionu lidí ta karta funguje...
Ale máš pravdu, jdu se vycpat. A to s přesvědčením, že i za vycpání můžu zaplatit svou fungující maxkartou ze svýho účtu u Poštovní spořitelny. Třeba se z toho zblázni, mě je to fuk.