Hlavní navigace

Názor k článku Poštovní spořitelna porušuje zákon, nedostatečně informuje klienty. Ti za to zaplatí od Julda - Od 1.1.2011 zde mame platny "Zákon o spotřebitelském...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 6. 2. 2011 9:07

    Julda (neregistrovaný) ---.tycom.cz

    Od 1.1.2011 zde mame platny "Zákon o spotřebitelském úvěru a o změně některých zákonu" tedy 145/2010, a §15, ktery mimo jine rika: "(3) Výše náhrady nákladů nesmí přesáhnout 1 % z předčasně splacené části celkové výše spotřebitelského úvěru, přesahuje-li doba mezi předčasným splacením a sjednaným koncem spotřebitelského úvěru jeden rok."

    Tak a ted k veci mila Rajfka si tento zakon vyklada po svem a novy sazebnik pripravila az na 1.4.2011 - ve starem se stale objevuje castka 4% atp.
    viz: http://www.rb.cz/o-bance/informacni-a-online-sluzby/dokumenty/ resp: http://www.rb.cz/attachements/pdf/obecne-dokumenty/cenik-pi/cenik-produktu-sluzeb-soukrome-os_2010.pdf strana 19, polozka 4.

    To si zde takoveto podniky (nejen banky) mohou delat co se jim zlibi a zakony pro ne neplati?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).