Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Pošta rozbila drahou kraslici a reklamaci zamítla. Adresátce pomohl až ČTÚ od Jirka - Já jsem pracoval u pošty 13 let jako...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 5. 2018 17:47

    Jirka (neregistrovaný)

    Já jsem pracoval u pošty 13 let jako balíkový doručovatel. práce mně ze začátku bavila. Norma na doručení byla kolem 80 balíků. Proto někdy byl i čas,že když jsem adresáta nezastihl,tak jsem se pokusil balík doručit ještě jednou před koncem doručování. Pak normu zvedli na 200 balíků,k tomu rozvoz balíčků doručovatelkám a nabízení produktů České pojišťovny. To už se nedalo a tak jsem rozvezl balíky firmám a na sídliště jsem prostě neměl čas. Proto lidem přišlo až tištěné oznámení o zásilce ,že mají balík k vyzvednutí na poště.
    Prostě galeje za pakatel. Proto jsem odešel. Pošta začal hrát hru na kvantitu a kvalita je nezajímala

  • 25. 5. 2018 12:30

    Karel (neregistrovaný)

    Vážím si vás. To, že jste odešel, byla správná věc. Bohužel řada vašich kolegů tam zůstala a hrají tuhle hru s "adresát nezastižen". Dokud to nezabalí i ti, tak se nic k lepšímu nezmění. Kdyby vás to takhle zabalila většina, tak by se nad tím pošta zamyslela. Jenže vás neodešlo dost. Ti, co zůstali, v tomhle bordelu vedení podporují. A proč měnit něco, co zjevně funguje, ne? Zásilek neubývá a zaměstnanců je pořád dost. Internet plný nadávek a stížností, jenže stejně zase někdo pošle balík a všichni balíci stejně zase přijdou do práce. Kvalita zjevně vyhovující.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).