Hlavní navigace

Názor k článku Pošta rozbila drahou kraslici a reklamaci zamítla. Adresátce pomohl až ČTÚ od PetrM - To jsem měl podobné, balíček z Číny jsem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 5. 2018 19:32

    PetrM (neregistrovaný)

    To jsem měl podobné, balíček z Číny jsem si díky sledovacímu číslu došel sám bez lístku vyzvednout a jaké bylo moje překvapení když jsem asi za 4 dny našel ve schránce lístek, že si mám dojít vyzvednout zásilku samozřejmě že jsem byl navíc doma. Tak jsem z legrace šel a nechal je ten balíček půl hodiny hledat. Když je napadlo, jestli jsem si ho náhodou už nevyzvedl, tak jsem se jim přiznal a to co jsem jim k tomu potom řekl, si asi za rámeček nedají. U další zásilky, kterou jsem si nechal poslat do zaměstnání jsem si po nějaké době řekl, že už je to docela dlouho jestli už náhodou není někde poblíž a opět podle sledovaciho čísla z Číny jsem zjistil, že je už 14 dní na poště na kterou je z naší firmy prakticky vidět je to asi 400 metrů. Tak jsem tam vletěl, kde mám zásilku a bylo mi řečeno, že ji nebylo možné doručit, protože firmu a schránku pro oznámení nenašli a na telefon jsem se jim neozval. Zjistil jsem, že den předtím se mi pokusili zavolat zvonilo to asi 4 vteřiny a neznámé číslo na která zpátky nevolam když mě někdo potřebuje tak ať to normálně zvoní a nebo zavolá znovu případně pošle zprávu. Tak jsem tam začal řvát jak tur, že proto jsem si to nechal poslat do zaměstnání a že to okamžitě chci tak celá rozklepana zjistila že je to zatím zabalený v poště k vrácení. A měl bych i další. Běžně si nestežuju chápu, že nejsou lidi, že je to mizerně placená práce, takže moc preciznich lidi tam nebude, ale když se dočtete že si stěžovalo jen 55 lidí a já osobně kdybych řešil všechno za uplynulý rok by bylo asi 15 stížností tak to úplně nechápu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).