Hlavní navigace

Názor k článku Pokladní se spletla při platbě kartou. S reklamací ale neuspěl od anonym - Fajn, já jsem vás do diskuze nenutil. Nicméně...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 3. 2018 16:11

    bez přezdívky

    Fajn, já jsem vás do diskuze nenutil. Nicméně obchod mi něco říká - nenechám si dělat na hlavu a zvlášť od vykuků typu v článku. Celé je to prostě o tom, že Albert nemá v ruce nic, čím by prokázal, že hotovost vrátil, zatímco klient má v ruce papír, ze kterého vyplývá, že nákup stornoval a na kartu (číslo jeho platební karty je na stornoúčtence uvedeno). A navíc je v případném sporu brán jako slabší strana, takže vám garantuju, že pokud nesklapne podpatky, tak to dotáhne do úspěšného konce.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).