Hlavní navigace

Názor k článku Pokladní se spletla při platbě kartou. S reklamací ale neuspěl od anonym - Jaký je rozdíl? Hned celá řada. - vracení hovosti...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 3. 2018 14:43

    bez přezdívky

    Jaký je rozdíl? Hned celá řada.
    - vracení hovosti při nákupu je každodenní věc, zatímco storno transakce platební kartou nikoliv
    - pokud odejdete z obchodu s tím, že vám měli vrátit 300 nevrátili a že to třeba dostanete příště, budete za blba, to prostě není reálný model chování. Oproti tomu pokud platíte kartou, stornujete nákup a oni vám dají potvrzení o stornu, kde tu vaši kartu vidíte uvedenou (což na této účtence je) a že peníze vám budou na kartu vráceny, není na tomto scénáři na první pohled nic podezřelého
    - pokud obchod vrací peníze, vždy si to nechává potvrdit, čili dá se argumentovat, že toto je ustálená praxe. Osobně jsem to zažil v Obi, Bauhausu, Tescu i Kauflandu. Nikdy se mi nestalo, že by mi vrátili peníze (za stornovaný nákup) a nechtěli nikde nic podepsat

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).