Hlavní navigace

Pojistíme nepojistitelné

31. 5. 2002
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Jste epileptik a nechce vás žádná pojišťovna pojistit? Stali jste se neplatiči, proto s vámi pojišťovna nechce prodloužit smlouvu ani uzavřít jiné pojištění? Máte špatnou pojišťovnu - na českém trhu působí jedna, která se o vás postará i ve svízelné situaci.

Čtenářská zkušenost:


Rád bych se vyjádřil ke skutečnosti, že jste pojišťovně AMCICO
přiřadili „zlámanou grešli“.

Myslím si, že existují různí lidé s různými přístupy ke své práci.
Tím nechci omlouvat pracovnici AMCICO, že slíbila klientce přednostní
vyřízení, které nebylo provedeno. To je samozřejmě špatně.

Jenže já mám s pojišťovnou AMCICO zase skvělou zkušenost.

1. Byla mi ukončena smlouva na životní pojištění z důvodu mého
neplacení. Samozřejmě, můj problém. Smlouvu jsem platil pravidelně po
dobu 3 let (cca 10.000 Kč ročně), to znamená 30.000 Kč. Asi víte, jaké
by následovalo odbytné. K mému překvapení mi byla nabídnuta možnost
„obnovení smlouvy“, a to tak, že doplatím dlužné pojistné za
posledních 6 měsíců a vyplním zdravotní dotazník. Pak byla smlouva
obnovena. Nedovedu si představit, že bych musel zakládat novou
smlouvu, kde by byly znovu vytvářeny rezervy, a já bych tak přišel
znovu o nemalou část svých peněz a navíc by taková pojistka byla pro
mě dražší z důvodu věku. Teď se ptám – EXISTUJE NĚJAKÁ JINÁ
pojišťovna, která by mi takovou službu nabídla?

2. Kamarád je nepojistitelný z důvodu zdravotního stavu – má
epilepsii. Zkoušel už X pojišťoven a nikde ho nepojistili. Chtěl
alespoň pojistit na úraz, ale nepochodil. Pojistit ho chtěla pouze
IPB pojišťovna na 100.000 Kč na trvalé následky (od 10 %) a
50.000 Kč na smrt úrazem a 50 Kč denní odškodné od 29. dne.
Snaha byla, ale taková pojistka stojí za… Navíc když IPB pojišťovna
letos v únoru málem přišla o licenci.

Samozřejmě požádal také AMCICO. Sice ho pojistili pouze na životní
pojištění (smrt a dožití), ale AMCICO provádí akce, kdy rozesílá
klientům nabídku s možností připojistit se bez zkoumání zdravotního
stavu. Nyní jsme oba obdrželi již 3 nabídky (od roku 1998).

>>>První: pojištění na trvalé následky 200.000 Kč (pozor! již od
0,5 % TN), smrt úrazem 200.000 Kč, zlomeniny a popáleniny 10.000 Kč.

>>>Druhá: Pojištění na trvalé následky úrazu 350.000 Kč (již od 0,5 %
TN)

>>>Třetí: Pojištění denní dávky při pobytu v nemocnici 500 Kč při 24
vyjmenovaných onemocněních a jiných vážných onemocněních a stavech
ohrožujících na životě a pojištění konzultace s lékařským týmem v USA
zastupovaným nejuznávanějšími zdravotními středisky v USA!

Co vy na to? Pořád byste dali AMCICO zlámanou grešli a nebo zlatý
dukát?

Jiří Kadlec
(text prošel redakční úpravou)

Reakce Pojišťovny Amcico:

Bohužel jsme reakci pojišťovny neobdrželi. Nicméně si dovolíme předjímat, že pojišťovna Amcico je spokojeností klienta potěšena. Ostatně, kdo by nebyl rád za kladný ohlas na své produkty.

Redakce

Tabulka č. 372
Učinit zákazníka spokojeným není snadné. A udržet ho dlouhodobě spokojeným je téměř nemožné. Pan Kadlec se stal „neplatičem“, přesto ho pojišťovna neodvrhla, ale navrhla mu smírné řešení. Podobně se ujala jeho kamaráda s epilepsií, čímž zaplnila mezeru v pojistném trhu. Proto na návrh pana Kadlece udělujeme pojišťovně Amcico zlatý dukát.

Zajímá vás, kdo již získal naše ocenění? Podívejte se na Zlámaná grešle / Zlatý dukát.

Máte také nějakou špatnou zkušenost? Nebo chcete naopak někoho pochválit? Příspěvek do nové rubriky Měšce můžete zasílat i vy! Tešíme se na ně na adrese redakce@mesec.cz, autor každého zveřejněného zážitku od nás navíc obdrží tričko s logem Měšce. Ti z vás, kteří do konce roku pošlou nejvíce zkušeností, případně nejzajímavější příspěvek, se kromě toho mohou těšit na zajímavé dárky.

dan_z_prijmu

Pro finanční instituci, jíž se ohlas týká, bude mít vaše zkušenost trvalé následky. Za kladný ohlas jí totiž redakce jménem čtenářů udělí „zlatý dukát“, záporný ohlas bude oceněn „zlámanou grešlí“.

Každá instituce, které se čtenářská zkušenost týká, přitom přímo v článku dostane prostor pro vyjádření. Jakým způsobem jej využije – zda k omluvě, poděkování, osvětlení situace či jinak – je plně na jejím uvážení. Takže – vzhůru do toho!

Teď se ptám - EXISTUJE NĚJAKÁ JINÁ pojišťovna, která by mi takovou službu nabídla?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).