Pochopil jsem správně, že u Fio Konta, dokud nezadám "účet pro odchozí platby" tak je převod možný jen na "vlastní/základní účet", nebo "vlastní/další Fio Konto"?
Proč se ptám?! Trochu mne totiž mate, že se mi nepovedlo převést peníze z konta na jiný podúčet. Povedlo se to až v okamžiku kdy jsem tento podůčet nastavil jako účet kam budou peníze převedeny v případě zrušení konta. Nastavení účtu pro odchozí platby jsem přitom neměnil. Mohlo jít i o nějaký časový ochraný mechanismus pomocné evidence?
Mám pár dotazů na Fio, ohledně obchodních podmínek, a chtěl bych aby se k nim vyjádřili. Když osobně neuspěji, neměl by Měšec chuť se na ně Fia zeptat, pokud by byly zajímavé i pro čtenáře? Jde jen o pár kontroverzních a podivných bodů.
Je k něčemu dobré číslo účtu u ČSOB, které je spojené s kobrandovou platební kartou kterou vám Fio vydává?