Hlavní navigace

Názor k článku Osobní účet České spořitelny po roce: Za věrnost bance slevy od Klára - Jsem nucena využívat v rámci zaměstnání služeb ČS...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 2. 2009 11:11

    Klára (neregistrovaný)
    Jsem nucena využívat v rámci zaměstnání služeb ČS a nepřijde mi, že by pokladní přepážky v ČS zely prázdnotou. Také se jedná o neadekvátní rozdělení hotovostních a bezhotovostních přepážek, kdy bezhotovostní zejí většinou prázdnotou a navíc se dá většina zde prováděných operací přenést na jiné kanály elektronického bankovnictví - hotovostní operace nikoliv. Takže jestli byste šel místo místo z bankomatu vybírat na přepážku, je to jen z bláta do louže. Pominu fakt, že řada klientů z ČS má problém bankomat ovládat (u nás je jich více vedle sebe a pokud sleduji, tak např. u bankomatu KB se klienti tolik nezdrží, takže KB bankomat odbaví více klientů než bankomat ČS).
    ČS i přes drahotu služeb, které klienti vyžadují, není schopna jejich zájem o tyto služby uspokojit.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).