Hlavní navigace

Názor k článku Osobní účet České spořitelny: recenze a zkušenosti od okřídlený čípek - že klienti ČS jsou konzervativní troubové neschopni či...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 3. 2008 9:09

    okřídlený čípek (neregistrovaný)
    že klienti ČS jsou konzervativní troubové neschopni či neochotni cokoliv pro sebe k lepšímu měnit a raději furt nadávají na drahotu, častou nefunkčnost čehokoliv, stojí v nuestálých frontách a jinam to zkusit nejdou s tím, že jinde to bude obdobné a pro stovku měsíčně si nebudou nechat vrtat koleno. A nebo nechtějí přiznat, že platí na poplatcích zbytečně mnoho a kopou kolem sebe, že nikde jinde levněji a kvalitněji není. Klienti ČS si myslí, že ostatní banky jsou špatné... Klienti ČS mají (nebo musí mít díky dobře vyškolenému personálu) pocit, že byli obslouženi kvalitně, rychle, fundovaně a ceny služeb jsou tím nejoptimálnějším ... přičemž se dosud nesetkali s něčím lepším.

    Když vidím z dálnice z Brna na Budějovické komplex mrakodrapů ČS, a.s. - opravdu se vám chce živit tak obrovskou bandů úředníčků, kteří na vás vymýšlejí stále nové a nové finty, jak z vás vytáhnout jště více peněz? Když to porovnám s ČSOB na Radlické, tak se mi jeví, že ČSOB takovou přezaměstnaností netrpí.
    Přezaměstnanost - míněno ale na centrálách. V terénu, na úřadovnách ČS a.s. mi vzhledem k urputným frontám připadá, že počet pracovníků spořitelny obsuhujících klienty je naopak nedostatečný.

    K internetovému bankovnictví: správná poznámka autora "pokud funguje ..." Pokud nelezete na net 2x měsíčně s cílem ověřit si, zda vám tam už dorazila výplata, je vám jedno, jestli se tam dostanete v pátek odpoledne, v neděli dopoledne nebo až příští úterý. Pokud ale potřebujete něco zaplatit a chcete tam vlézt 2x týdně, a z toho se vám to 2x nepodaří a potřetí vám to uprostřed transakce spadne s tím, že pak nevíte, jestli byla transakce uložena a bude následně provedena či ne - tak to rozhodně za kvalitní netové bankovnictví nepovažuji ...

    Obdobný případ z automobilové branže:
    škodofkáři si myslí, jak sami jsou IN a jak jejich auto je NEJ - bezpečné, levné, vybavené, krásné... Opak je pravdou: předražené, s minimální výbavou ve standardu a s důstojnou výbavou za příplatek nebo až u lépe vybavených verzí, když za ty peníze získáte jinde značkový vůz o třídu výš ... A přesto si tyhle nevzhledné kraksny lidé kupují ...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).