Ještě přidám jednu třešničku na dortu.
Už jsem zvyklý na to, že pojištovny prodávají své seznamy zákazníků bankám a ti mi pak tlačí kreditní karty (už mi tak přišly nejméně tři).
Jaké bylo ale mé překvapení, když jsem dostal už asi od třetí banky co neznám dopisem hotovou kreditní kartu s tím s příloženým dopisem, na kterém NEBYLO JEDINÉ ČÍSLO. Žádný úrok, žádné informace o RPSN, měsíčních poplatcích, sankcích, atd. Jediné co tam bylo, byl tel. kontakt na aktivaci.
Zavolal jsme na danou hotlinku s tím, že nechci kartu aktivovat, jen jsem jim vytkl výše uvedené a požadoval zaslání ceníku s úroky atd. Odpověd operátora mě ale naprosto dorazila, mi řekl, že toto dostanu AŽ PO!!! PODEPSÁNÍ SMLOUVY!!! Na to jsem se ho zeptal jestli se mu to zdá normální, že se úroky a poplatky dozvím až po té, co smlouvu podepíšu, odpověděl mi, že samozřejmě :)! Nezbývalo se než zepta, zdali je tohle u dané společnosti normální a lidé jim toto akceptují, odpoveděl, že ano :)...
No comment.
Tak neváhejte, vemte si tu kreditku, a pak po 1.7. podejte podnět k finančnímu arbitrovi na rozhodnutí, že nebyly splněny povinnosti podle §6 zákona č. 145/2010 Sb., takže máte úrok ve výši diskontní sazby, a bez poplatků, podle §8 téhož zákona :-)
A za diskont půjčené peníze investujte, jak je Vám libo :-)
Mně takové nabídky bohužel nikdo nedělá.
U finančního arbitra se neplatí soudní poplatky a je povinen Vám na Vaši žádost poradit a pomoci.
Závidím Vám víru v arbitra. Víte, co má společného nezávislý arbitr a Bůh? Ani jeden neexistuje.
Arbitr a pomoci? A ještě k tomu stěžujícímu si zákazníkovi? Člověče, kde žijete?? To jako že udělá nějaké rozhodnutí PROTI bance? Měla jsem jednou tu čest s finančním arbitrem České spořitelny. Ke stížnosti se vyjadřoval ten pracovník, na jehož postup jsem si stěžovala. Arbitr mi to jen přeposlal. Bylo to ve stylu "my jsme chybu neudělali, blb je klient" (bodejť Franta řekne, že udělal chybu, přišel by o místo).
Takže arbitr za velké prachy kope za banku.
Nevím, o co konkrétně ve Vaší věci šlo. Pokud zareaguje takhle, je třeba ho dostat trochu pod tlak.
Nevydal nález do 60 dnů, aniž by Vás vyrozuměl o prodloužení lhůty pro rozhodnutí s odůvodněním? Žalujte na nečinnost správního orgánu.
Nepomohl při sepisování návrhu nebo v průběhu řízení, když jste o to písemně požádala s odkazem na § 21 odst. 3 zákona č. 229/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů, který mu to výslovně nařizuje? Žalujte na nečinnost správního orgánu.
Možná kope za banky, ale není to hlupák a nebude chtít mít proti sobě žaloby na nečinnost.
Vydal ve Vaší věci nález, se kterým nesouhlasíte? Podejte námitky a, když to nepomůže (asi to nepomůže, protože o nich rozhoduje sám), a máte na to čas a prostředky, napadněte rozhodnutí žalobou.
Současný finanční arbitr se rád chlubí výsledky své činnosti, takže negativní publicitu by si za rámeček nedal.
Pokud tady pisete o "financim arbitrovi Ceske sporitelny", tak asi pisete o jinem typu arbitrovi. Ten ktereho mysli pan nad Vami, je financni arbitr tusim zrizovany ministerstrvem financi, nikoli bankovni instituci. I kdyz ani tam bych uplne o nezavislosti nemluvil (precijenom jsou to banky ktere jim davaji praci), nicmene by mohli byt o rad nezavyslejsi nez ti kteri jsou primo bankama placeni.