Hlavní navigace

Názor k článku Osm chytáků bank, jak úspěšně oškubat své klienty od V. Mařáček - PS má také hodně skrytých poplatků. Založil jsem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 6. 2011 9:02

    V. Mařáček (neregistrovaný)

    PS má také hodně skrytých poplatků. Založil jsem v dubnu účet "zadarmo" a dostal příslušné dopisy k užívání karty, netbanking, číslo účtu, přístupová hesla a PIN. Ihned poté jsem změnil PIN u plat. karty (PK) a .... za 2 týdny došel upomínací dopis s pokutou 200 Kč, za to, že jsem se dostal do mínusu 8Kč. Po otázce, za co jsem platil 8 Kč, mi sdělili, že je to poplatek za změnu PIN k PK. Chtěl jsem tedy úplný seznam poplatků. Bylo mi sděleno, že to nejde, protože je velice obsáhlý!!! Okamžitě jsem napsal stížnost (důvod: netranspatentnost, zamlčování poplatků a lákání na účet ZDARMA), že buď vše anulují (a budu dále klientem), nebo půjdu soudní cestou /arbitra. Čekám již 2 týdny a nic!!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).