Kde jsou ty doby, kdy Spořitelna zpracovávala papírové příkazy do konce otevíracích hodin a nechtěla za to žádný nehorázný úplatek a transakce snad byly ještě levnější, než jsou dnes elektronické.
Nechápu, proč ČS provozující sběrný box bere příkazy jen do 12:00, když na přepážce je berou až do konce pracovní doby. Za ty nemalé poplatky by se mohli trochu smekat! Někde jsou schopni pověsit cedulku, že pokladna uzavírá 0,5 hodiny před koncem provozních hodin, tiskárny že fungují pouze do 15:00 a klientovi z toho vyjde, že ačkoliv má pobočka otevřeno do 17:00, musí tam být nejpozději ve 14:30, aby uspěl se svým klientským požadavkem. Připomíná si to některé venkovské obchody, kde sice mají taky otevřeno do 17:00, ale pečivo už je ve 14:00 vyprodané a v 15:00 dostanete mokrým hadrem, cože tam ještě v tak pozdní dobu lezete. Ale ty obchody otevírají aspoň ráno v 7:00 (mimo zahraničních řetězců některé i dřív), což se o spořce říci nedá.
Ony se do sběrných boxů můžou příkazy házet i po 12 hodině, ale zpracují se až další pracovní den. Na přepážce Vám je přímo zadají do PC i později, ale berou za to 45 Kč poplatek.
To je lepší mít Servis 24 a zpracují je až do 20 hodin.
Je ale vcelku známé, že Servis 24 velmi často nefunguje, ať regionálně nebo celorepublikově. Někdy se to nedaří ututlat a pronikne to i do médií, ale to se jedná o vícedenní poruchy. "Chvilkové" výpadky bohužel nikdo neřeší. Kdo s tímto výkřikem pracuje, ví, o čem píši.
Já Servis 24 používám poměrně často a musím říct, že se mi už hodně dlouho nestalo, že by nefungoval. /Kromě předem hlášených
odstávek, které jsou většinou v noci./