Hlavní navigace

Názor k článku Odchod z banky si musíte zaplatit od Jarry - Strategie stanovení poplatku za zrušení účtu je naprosto...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 2. 2002 8:54

    Jarry (neregistrovaný)

    Strategie stanovení poplatku za zrušení účtu je naprosto zřejmá. Jde jednoznačně o to, odradit klienta od zrušení účtu, pokud se občas vytočí. Tím, že je zde stanoven poplatek (v některých případech dost vysoký) uvede banka klienta opět do bdělého stavu, kdy si začne uvědomovat, že by ztratil nejenom "kvalitní" služby, ale taky něco z výplaty. Pak se většina uklidní a přestane na zrušení účtu myslet. Ale já osobně jsem se nas... ještě víc. Každopádně u eBanky je zase zřejmé, že pokud někdo chce využívat super obsluhu svých financí, nemá důvod měnit. A ten, kdo u banky účet ruší ho asi stejně nevyužívá, což znamená, že na něm stejně nic nevydělají.
    Co se týká poplatků za výběry u eBanky, to mě vůbec nevzrušuje. Pokud bych nemusel platit nájem hotově, protože majitel bytu má asi všeliké podivné příjmy a nehodlá o nich dávat vědět dalším osobám, tak bych nevybíral v podstatě vůbec, všechno ostatní platím bezhotovostně nebo kartou. A drobné valuty bych si asi stejně proměnil ve směnárně.
    Tak jsem si zase vylil srdíčko :-)))

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).