Hlavní navigace

Názor k článku Novým bankám se daří, získávají stovky tisíc nových klientů od xls - Nevím, ale se soukromými i různými firemními účty...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 6. 2015 15:06

    xls (neregistrovaný)

    Nevím, ale se soukromými i různými firemními účty jsem si prošel snad všechny banky, teď mám účty také u placených i neplacených. Zkušenosti mám takové, že u "bezplatných" bank jsou ty produkty i personál na mnohem lepší úrovni. Ty placené mají sice nekonečnou škálu produktů a nepočítaně ceníků, ale pořádně se v tom nevyznají ani jejich vlastní zaměstnanci, když něco chcete, tak musíte xkrát na pobočku a několikrát to vysvětlovat, aby to pak nakonec stejně nešlo nebo to zmrvili. No a podstatný důsledkem výše uvedeného je, že ty placené banky v konečném důsledku nezvládají ani ty základní úkony, která mají bezplatné v malíčku.
    Jako příklad je snadnost nastavení limitů u karet, historii v IB, nebo že např. ČSOB neuměla kartu poslat, ale jen předat při návštěvě pobočky, tak si mě pozvali a ani ji neměli ještě k dispozici, atd. Teď nedávno otevírání účtu: u "bezplatné" Equa 10 minut a naprosto profesionální přístup, u "placené" UCB 4 návštěvy pobočky, kdy neměli připravené dokumenty ani přes dohodnutou hodinu, ztracené cca 3 hodiny, vůbec žádné ponětí o produktech, po měsíci se ukázalo, že ze slíbeného bude fungovat jen 1/2.
    Nedělám si iluze, že se to časem nějak nesrovná, ale v dané situaci jít do "placené" banky a očekávat odpovídající služby je sci-fi.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).